• Soms als ik met iemand heb afgesproken en dan ben ik op weg naar diegene en als ik dan bijna ben aangekomen dan denk ik wel eens van 'heb ik eigenlijk wel met diegene afgesproken vandaag?' :'D Dan zit ik me helemaal in te denken dat ik daar kom en diegene is er niet eens of kijkt me raar aan want we hadden niet afgesproken :') Natuurlijk is het wel altijd zo maar soms dan voelt het alsof het niet zo is.
    Zonet checkte ik ook nog een msn gesprek van gisteravond om te zien of ik vandaag wel echt naar mn vriend toe zou x'D

    Hebben jullie dat ook wel eens ? :'D vast wel, anders voel ik me zo gek haha.


    -

    ik denk altijd dat ik op de verkeerde trein zit :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    hahah dat heb ik ook!
    dan ben ik er bijna, en dan denk ik; hee, hadden we morgen niet afgesproken?
    en dan begin ik helemaal te twijfelen xD, terwijl we gewoon die dag hadden afgesproken xD..

    dus je bent niet de enige!:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hahaha, nee. Ik zou eerder vergéten te gaan ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik twijfel altijd over de plaats waar ik met iemand afspreek. (cat)

    Hahha ja. Vooral als ik de trein of de metro neem ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik heb dat altijd maar met een meisje. dan sta ik voor haar huis en dan heb ik ook zowiets van; eb ik nouw met haar afgesproken of niet?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat heb ik ook heel vaak.


    We can only learn to love by loving.

    Prodigy schreef:
    Ik twijfel altijd over de plaats waar ik met iemand afspreek. (cat)


    Happiness hit her like a train on a track

    Jaaa. Ik denk altijd dat ze dan niet komen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Prodigy schreef:
    Ik twijfel altijd over de plaats waar ik met iemand afspreek. (cat)

    Ik ook en dan ook nog de tijd xd


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben altijd onzeker of ze het wel leuk vinden als ze met mij hebben afgesproken. Zo van: 'Neeee, Shireen wil afspreken.' ;x
    Maar toch, uiteindelijk is het dan toch erg gezellig. Maar toch.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb dat met de tijd. En dan sta ik daar altijd veel te vroeg.

    Ik heb wel dat ikdan op school kom en dat ik dan denk. van heb ik vandaag wel Engels en dan blijkt dat ik me tas van de volgende dag heb in gepakjt. echt heel dom van me maar hab ik wel vaaker


    When words fail music speaks

    Ik heb dat ook altijd Ö Ik controleer ook altijd 3x de tijden en kom dan alsnog een kwartier te vroeg voor de zekerheid x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik twijfel altijd aan het uur,
    daarmee stuur ik meestal net voor ik moet vertrekken nog eens een bericht om het te checken of ik het wel goed heb.