• Wat zou je liever verliezen 2 benen of je moeder.. ik denk 2 benen maar het is super moeilijk vind ik want ja is gewoon zo, vraag me niet hoe ik op zo'n vraag kom xD

    2 benen, zeker weten. Mijn moeder betekent veeel meer voor mij, dan maar een rolstoel. (:

    Ook al heb ik nog al veel ruzie met mijn mama, ik zou haar niet kunnen missen. 2 benen

    Twee benen, al had ik een hekel aan haar, ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een mens te laten doodgaan omdat ik ijdel ben o.O


    I clicked my heels and wished for you.

    2 benen.
    M'n moeder is m'n alles.


    The way we live, is the way we die

    Goodby mom.. ;_;

    sorry maar dansen is my life!
    dus het spijt me mama, but u gotta go then ;_;

    twee benen, sowieso. Ik weet hoe het is om een dierbare kwijt te raken en door zo'n hel wil ik nooit meer gaan.


    It's time to be happy again.

    2 benen.


    -

    Absoluut 2 benen..
    Ik vind het anders erg egoistisch van me als ik liever mijn eigen moeder dood wil ( terwijl je dankzij haar leeft op de wereld) dan 2 benen missen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Twee benen. Ik zou alles doen voor mijn liefste mama. Ik zie haar doodgraag. <3


    Let the Night embrace you

    Softspoken schreef:
    m'n moeder O_o


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    2 benen. Ik ben m'n vader al verloren, dusja. Maar ik hou sowieso 1000 keer zo veel van m'n moeder dus..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mijn benen, ik kan mijn mamsie niet missen, maar ik zou er langer over denken dan als ik mijn papa zou missen. Ik kan mijn vader nog minder missen dan mijn moeder.


    SLOAN.

    Highway schreef:
    2 benen. Dan maar in een rolstoel. Mijn moeder kan ik niet missen.


    Hope goes lost but never dies.

    2 benen.
    Daarvoor hou ik te veel van haar.
    Maar bij mijn vader zou deze beslissing nog sneller gemaakt zijn, hij betekend alles voor me.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    in een rolstoel zitten is ook niet alles , denk niet da de meesten dat beseffen , maar toch liever mijn twee benen als mij mamie (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H