• Ik heb alle rollen!! Danke Schön!!!

    Heeey!

    Ik heb alweer een idee voor een serie!

    No way back Vs. Tokio Hotel



    Tokio hotel staat hoog in de hit lijsten, No way back is nog niet zo heel lang bekend, maar zijn nu al bezig Amerika te veroveren met hun muziek! Tokio hotel wil er alles aan doen om bovenaan te blijven, en wil niet dat ze worden in gehaald door een paar groentjes! ^^


    Nou lijkt jullie dat wat? Het klinkt hier nog saai maar dat word het niet! Ik verzeker jullie dat het zeker niet saai word!

    Nu de rollen die ik nodig heb!:

    Zangeres: Bezet door: xPatrieszx

    Basgitaariste: Bezet door:
    Nickaaii


    Drumster: Bezet door: Rockstar23

    Gitaariste: Bezet! door: TomIsMyAngel :$

    Manager (van No Way Back): Bezet door: Selly14

    Bf van de band: Bezet door: JOYCELECTRO

    Vriendin Georg (+hater van de band No Way back): Bezet door: SweetWishes

    Vriendin Gustav (+hater van de band no way back): Bezet door: LOLLIPOPX3

    Leider van de haters!: Bezet door: KimCupCake

    Haters!:
    - LissaxKitty
    - MissTom
    - BILLPIRAAT
    er zijn natuurlijk wel meer haters... Maar deze haters krijgen tekst ;) {btw. als hater kom je er niet zoveel keer in voor ik zal wel porberen zo vaak mogenlijk!}

    Als jullie nog rollen weten zeg het dan! Want ik loop een beetje dood xD

    Wat ik wil weten:

    Naam:

    Leeftyd:

    Hobby's:

    Likes:

    DisLikes:

    Rol:

    Karakter:

    Foto (hoeft niet van jezelf te zijn):

    Tekst:

    Xx


    Omg.. Ik vind het dan zo lullig voor degene die geen rol krijgen! Dus... Verzin allemaal wat als je de rol niet hebt gekregen die je wilde (of je denkt zo graag wilde ik er ook niet aan mee doen xD) En ik kijk wel of die bij de serie past! Iemand kwam met stalker van de band dus ik heb nog wat verzonnen kijk maar ^^

    Ik heb nog haters nodig!!!!

    Mijn schoolboeken zijn binnen... Jippie..(hoera) [/sarcastisch]

    MENSEN MELD JE EN JE KRIJGT EEN ÜBECOOLE ROL IN DEZE ÜBERCOOL SERIE!! [/kwestieVanHulp]

    Oowjah , m'n zus haar account is SweetWishes :)

    Oowjah , m'n zus haar account is SweetWishes :)


    O okey dan zet ik dat ff neer xD

    Vriendin van Me MissTom

    Naam: Sofie



    Leeftyd: 16



    Hobby's: Dansen, zingen



    Likes: Vrienden, dansen, zingen



    DisLikes: Arrogante mensen



    Rol: Die nog over is ^^



    Karakter: Spontaan, bitchy, beetje huppel



    Foto (hoeft niet van jezelf te zijn):http://www.girlskickbutt.com/images/girls/ashlee_simpson/ashlee_simpson_030.jpg



    Tekst:
    Hoii^^
    Mijn naam is dus Sofie en al 16 jaartjes lang leef ik op deze planeet. Zoals je ziet heb ik bruin krullend haar en bruine ogen. Nu, m'n haar is ook al blond en zwart geweest maar bruin was toch het mooist. Voor de rest ben ik een hater van Tokio Hotel/ No Way Back [Weet niet van welke groep ze hater is :P] Gott wat aa ik die groep! Zo'n domme mensen daarin. Noujah, nu weet je wel genoeg over mij zeker?
    SeeYah

    Hater!!

    De info komt(A)


    Only losers can act the way you do

    Hater!!

    De info komt(A)


    Only losers can act the way you do

    Naam: Emilie



    Leeftyd: 17



    Hobby's: Liedjes schrijven, zingen, skaten



    Likes: Shoppen, uitgaan met vrienden, skaten, zingen, muziek, snoepjes, chocola



    DisLikes: TH, spinnen, insecten



    Rol: Hater



    Karakter: Lief, aardig, bithcy, soms ego, soms grote mond, komt voor zichzelf op, heeft altijd wel een woordje klaarstaan, behulpzaam, humoristich, koppig, eigenwijs



    Foto (hoeft niet van jezelf te zijn): http://media.photobucket.com/image/emo%20girls/RukiaKuchiki94/Emo%20Girls/9202d012.jpg?o=109

    Als de foto niet werkt kun je hem opslaan op je pc en dan de foto staat op mijn computer pakken x'D


    Tekst:

    HoiHoi ik ben Emilie en ben 17 jaar. Je zal zeker denken 'Onee terug zo'n gefreakte TH fan' maar dat is niet zo! Veel meisje van 17 houden van ze maar ik dus niet! Ik HAAT ze. Zo'n homo's. Kunnen ze hun look niet beter veranderen in baby's? Oeps. Dat zijn ze al. Ze verneuken gewoon de goede muziek door hun stomme zaag liedjes. Ik hou erg veel van zingen en liedjes schrijven in mijn vrije tijd. Ik ga ook regelmatig (elke dag) skaten. Soms met mijn vrienden en soms alleen. Shoppen en uitgaan is mijn leven. Ik heb al veel onnightstands gehad! Ik ben altijd dronken op een fuif en in de disco's en dan ben ik lekker om 7 uur s'morgens thuis of gewoon niet. Dan zit ik lekker te ne*ken met mijn one night stand. Dat gebeurt meestal omdat ik zat ben x'D M'n ouders vinden me een probleem kind but the can kiss my fucking ass...



    Oeps. Is het al 18 u? De fuif begint!!



    Seeya!


    Only losers can act the way you do

    Naam: Emilie



    Leeftyd: 17



    Hobby's: Liedjes schrijven, zingen, skaten



    Likes: Shoppen, uitgaan met vrienden, skaten, zingen, muziek, snoepjes, chocola



    DisLikes: TH, spinnen, insecten



    Rol: Hater



    Karakter: Lief, aardig, bithcy, soms ego, soms grote mond, komt voor zichzelf op, heeft altijd wel een woordje klaarstaan, behulpzaam, humoristich, koppig, eigenwijs



    Foto (hoeft niet van jezelf te zijn): http://media.photobucket.com/image/emo%20girls/RukiaKuchiki94/Emo%20Girls/9202d012.jpg?o=109

    Als de foto niet werkt kun je hem opslaan op je pc en dan de foto staat op mijn computer pakken x'D


    Tekst:

    Ben tekstje nu aan het schrijven x'D


    Je hebt de rol!

    Alleen nog het tekstje :)

    Alleen nog het tekstje :)
    Tekst: HoiHoi ik ben Emilie en ben 17 jaar. Je zal zeker denken 'Onee terug zo'n gefreakte TH fan' maar dat is niet zo! Veel meisje van 17 houden van ze maar ik dus niet! Ik HAAT ze. Zo'n homo's. Kunnen ze hun look niet beter veranderen in baby's? Oeps. Dat zijn ze al. Ze verneuken gewoon de goede muziek door hun stomme zaag liedjes. Ik hou erg veel van zingen en liedjes schrijven in mijn vrije tijd. Ik ga ook regelmatig (elke dag) skaten. Soms met mijn vrienden en soms alleen. Shoppen en uitgaan is mijn leven. Ik heb al veel onnightstands gehad! Ik ben altijd dronken op een fuif en in de disco's en dan ben ik lekker om 7 uur s'morgens thuis of gewoon niet. Dan zit ik lekker te ne*ken met mijn one night stand. Dat gebeurt meestal omdat ik zat ben x'D M'n ouders vinden me een probleem kind but the can kiss my fucking ass...

    Oeps. Is het al 18 u? De fuif begint!!

    Seeya!


    Only losers can act the way you do