Haha inderdaad, heb het gemerkt. Toen ik klaar was met eten moest ik echt racen om alle nieuwe berichten te lezen en weer bij te blijven. Vanaf pagina 6 heb ik helemaal door moeten lezen t/m pagina 20 omdat er steeds weer nieuwe bij kwamen, wat er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat ik helemaal niet heb kunnen reageren. En nou kan ik dat dus wel, net nu iedereen gaat slapen of leren. Great..
Beelzebub schreef: Haha inderdaad, heb het gemerkt. Toen ik klaar was met eten moest ik echt racen om alle nieuwe berichten te lezen en weer bij te blijven. Vanaf pagina 6 heb ik helemaal door moeten lezen t/m pagina 20 omdat er steeds weer nieuwe bij kwamen, wat er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat ik helemaal niet heb kunnen reageren. En nou kan ik dat dus wel, net nu iedereen gaat slapen of leren. Great..
Haha... mijn internet viel nog tussendoor uit, maar dat was snel verholpen. houd je ook van discussies?
Mythical schreef:
ik GroenLinks (: SP heeft trouwens ook goede ideëen.
Groenlinks, die zijn zeker goed. Ze hebben hele goede standpunten, maar daar tegenover ook weer punten waar ik het totaal níet mee eens ben.
Ik heb wel veel bewondering voor het debatteren van Femke, ze heeft er echt talent voor!