Ninja schreef:
(...)
Weet je wat het punt is? Sommige dingen die hij zegt hebben ook echt wel een kern van waarheid. Het probleem is alleen dat hij álle moslims over één kam scheert en alleen mensen naar de mond praat. Hij komt met allerlei fantastische ideeën en weet precies te zeggen wat mensen willen horen. Meer geld naar de zorg, behoud van de studiefinanciering etc. etc.
Maar hoe hij het allemaal gaat betalen en wat voor beleid hij moet vormen voor bijvoorbeeld een herstel van de economie, daar heeft hij geen flauw benul van. Althans, hij heeft er geen zinnig woord over gezegd.
Ik ben het wel met je eens dat hij alle moslims over één kam scheert en dat zijn enige paradepaardje 'allochtonenbeleid' is. En ik heb niet alles gevolgd, maar ik heb wel meegekregen dat hij inderdaad van alles beloofd maar wat jij al zegt, hoe gaat hij dat betalen?
En mensen nog een kwestie: VVD wil dat de "rijken" hun studiefinanciering zelf gaan betalen. Maar wanneer ben je rijk? Je hebt familie A (100.000 euro) en familie B (85.000 euro). Als de grens bij 90.000 euro ligt wordt voor familie B nog alles betaald, maar is familie A de lul. Een studerend kind kost al gauw zo'n 30.000 euro en als ze 3 kinderen hebben zijn ze alles kwijt! Dus waar ligt dan de grens tussen arm en rijk volgens jullie?
It's time to be happy again.