• Ik wou net gaan douchen, stroomt er geen water meer. Ben naar de buren gegaan maar die hadden ook geen water meer. Ben naar een meisje uit mijn klas gaan bellen ook geen water meer! Het lijkt alsof zowat de hele stad zonder water zit! (Gelukkig had ik nog net geen shampoo in me haren!)
    Mwaa k had zeep aan me hande dus wat doe ik veeg t af aan me badjas kleed me aan, ga naar de tuintafel en ga me hande wassen met regenwater :Y)
    Hmmm iemand anders hier ook last van, of ooit last van gehad en heeft wat tips hoe ik deze tijd zonder mezelf gek kan maken te overleven???
    Bedankt voor het lezen! ;P

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 19:16 ]

    Ik heb mij vandaag nog gedouchet ... mét water. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg, ik zou toch echt gaan flippen zonder douche omdat ik me zo vies voel als ik een dag niet douche. Ik hoop voor je dat je voor morgenochtend kan douchen :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Omg, ik zou toch echt gaan flippen zonder douche omdat ik me zo vies voel als ik een dag niet douche. Ik hoop voor je dat je voor morgenochtend kan douchen :Y)

    hoop ik ook want we hadde bandaag gym (lang leve deo!!!)

    Geen last van.
    Heb ooit wel gehad dat het water bij ons op was. x]
    5 minuten gewacht, snel shampoo uit mijn haar en eruit voordat het water weer op ging zijn x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    DEZE RAMP GAAT BLIJKBAAR TOT HALF 12 DUREN!!! EN JA DE HELE STAD ZIT BLIJKBAAR ZONDER WATER!!! -cry-

    Same schreef:
    Ik heb mij vandaag nog gedouchet ... mét water. :3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell