• Ik heb ook altijd pech. Ik had/heb twee goede vriendinnen, laten we ze hier maar Anna en Kim noemen. Kim, Anna en ik waren dus echt heel close maar Kim kreeg een vriendje en dus trokken Anna en ik wat meer op met elkaar omdat Kim alleen maar tijd voor hem had. Anna en ik groeiden dus zeg maar naar elkaar toe en we vertelden elkaar alles, ook ons wantrouwen over het vriendje van Kim. Ik dacht echt dat Anna een echte vriendin was, mijn beste nog wel tot vanmiddag. Kim begon tegen me te praten op MSN over wat ik gezegt zou hebben over haar, dingen die alleen Anna wist en die ik nooit aan een ander had verteld. Over mijn zorgen over haar vriendje, etc. maar ook dingen die helemaal niet waar waren zoals dat ik haar slet genoemd zou hebben genoemd. Ik weet zeker dat het van Anna komt maar Kim blijft volhouden dat dit niet zo is en ik ben nu echt zo boos. met Kim heb ik het al ongeveer goed gepraat maar ik weet dat ze me nu haat, ik ken haar langer dan vandaag. Dit praat ik niet meer écht goed, dat weet ik ook wel. maar ik vind het zo gewoon gemeen van Anna en ik ga haar hier morgen ook op aanspreken, want ik moet nog naar haar huis omdat mijn vest daar ligt. Ik ben hier echt boos om, vooral omdat Anna ook dingen gezegt heeft en die verteld ze dan niet aan Kim. Ik heb daarover mijn mond maar gehoudent tegen Kim, maar als Anna morgen niet normaal tegen me doet doe ik dat wel. Ik ben het echt zat dat alles wat ik aan mensen vertel die ik vertrouw op straat belandt.


    We can only learn to love by loving.

    Naaiend. Ik weet hoe het is als je mensen wat verteld en die vertellen het dan door, juist aan degenen die het helemaal niet mogen horen. Echt een naaistreek.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Naaiend. Ik weet hoe het is als je mensen wat verteld en die vertellen het dan door, juist aan degenen die het helemaal niet mogen horen. Echt een naaistreek.
    ja, maar het ergste is dat ze er ook dingen bij verzon en dat ik het van iedereen verwacht zou hebben behalve van haar ik voel me echt zo kut nu.


    We can only learn to love by loving.

    Wat een kutstreek!
    Ik zou anders persoonlijk naar Kims huis gaan, en haar het hele verhaal vertellen.
    Dat je inderdaad wantrouwen had over 'r vriendje, maar dat je 'r zéker geen slet hebt genoemd. Als je initiatief toont, en probeert om je voor de vriendschap durft in te zetten en Kim ziet dat in, vergeeft ze je het misschien echt. En die Anne, die stikt er maar lekker in.
    Sterkte Nicol <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rifles schreef:
    Wat een kutstreek!
    Ik zou anders persoonlijk naar Kims huis gaan, en haar het hele verhaal vertellen.
    Dat je inderdaad wantrouwen had over 'r vriendje, maar dat je 'r zéker geen slet hebt genoemd. Als je initiatief toont, en probeert om je voor de vriendschap durft in te zetten en Kim ziet dat in, vergeeft ze je het misschien echt. En die Anne, die stikt er maar lekker in.
    Sterkte Nicol <3


    Some people make the world special just by being in it

    Wow, wat een naaistreek van Anna. Ik zou vragen waarom ze dat überhaupt tegen Kim heeft gezegt. Veel sterkte!


    we've only said goodbye with words

    Wat zijn dat voor fakers Ö
    Dit zijn totaal geen echte vriendinnen!
    Maar zoals rifles zei: ik zou ook naar Kims huis gaan en haar alles maar dan ook alles vertellen. En laat je zeker niet doen door die twee! En idd veel sterkte :]

    Rifles schreef:
    Wat een kutstreek!
    Ik zou anders persoonlijk naar Kims huis gaan, en haar het hele verhaal vertellen.
    Dat je inderdaad wantrouwen had over 'r vriendje, maar dat je 'r zéker geen slet hebt genoemd. Als je initiatief toont, en probeert om je voor de vriendschap durft in te zetten en Kim ziet dat in, vergeeft ze je het misschien echt. En die Anne, die stikt er maar lekker in.
    Sterkte Nicol <3

    agree.


    your eyes are like stars in the night.

    Uch, dat is echt een naaistreek dude. Dat heb ik ook zovaak gehad, echt irritant.
    Maar, ik zou zelf er niet zoveel aandacht aan besteden. Ja ik weet het, het zyn wel beste vriendinnen enzo, en je zou er dan ook voor moeten vechten voor de vriendschap. Maar als Anne van alles door lult tegen Kim, en er zelf ook wat bij verzint: Dan verdient Anne je vriendschap niet. Zo merk je wel snel wie je echte vrienden zijn en welke niet. & het is ook niet dat ik niets om vriendschap geef ofzo, maar ik ga mijn tijd niet besteden aan vrienden die van alles door lullen snapje? Ik zou het zelf wel kut vinden dat ze zo deden maarja. (:
    & dat met Kim, ik vind het best wel meeloperig van haar dat ze Anne geloofd. Ik zou op ten minste het eerst aan je gevraagd hebben of het waar was of niet, en er gewoon goed over praten. Want nou gaat ze sommige dingen geloven die niet waar zijn. Dus net zoals wat Rifles zegt, naar Kim haar huis toe gaan en gewoon alles vertellen waar jullie het over hadden. & ik zou ook gewoon zeggen van wat Anne allemaal dan zei. Misschien deed Anne gewoon zo net alsof dat ze het met je eens was, om te kijken wat je allemaal te zeggen had erover & het tegen Kim zeggen ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naaistreek.
    Ben blij dat ik mijn beste vriendin zoiets nooit zou doen.
    Goed uitleggen aan die Kim*, en eens om uitleg vragen aan Anna*.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    een ex vriendin van mij heeft ook roddels zitten vertellen. bv, dat ik arm ben en geen geld heb om kleren te kopen en daarom naar het ocmw ga.

    en dat alleen maar omdat ze vind dat ik mijn bff van haar heb 'afgepakt'.

    ik snap wat je bedoeld want ik voel me nu ook door haar verraden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Rifles schreef:
    Wat een kutstreek!
    Ik zou anders persoonlijk naar Kims huis gaan, en haar het hele verhaal vertellen.
    Dat je inderdaad wantrouwen had over 'r vriendje, maar dat je 'r zéker geen slet hebt genoemd. Als je initiatief toont, en probeert om je voor de vriendschap durft in te zetten en Kim ziet dat in, vergeeft ze je het misschien echt. En die Anne, die stikt er maar lekker in.
    Sterkte Nicol <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Cadillac schreef:
    Naaiend. Ik weet hoe het is als je mensen wat verteld en die vertellen het dan door, juist aan degenen die het helemaal niet mogen horen. Echt een naaistreek.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Cadillac schreef:
    Naaiend. Ik weet hoe het is als je mensen wat verteld en die vertellen het dan door, juist aan degenen die het helemaal niet mogen horen. Echt een naaistreek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan voel je je inderdaad genaaid maar ik bedoel, je gaat je toch niet tot haar niveau verlagen door dan ook maar dingen te gaan doorvertellen? Dan ben je net zo slecht.. ik snap het wel hoor, helemaal als ze tot een van je beste vriendinnen hoorde! Sterkte (flower)

    -Is het eens met Rifles' reactie-


    No growth of the heart is ever a waste