• Nou ik heb dus een verhaal geschreven voor Latijn
    En ik zit met een probleem
    Dit is het laatste stukje:

    Au! Mijn rug deed vreselijk veel pijn toen ik wakker werd. De betonnen vloer was niet ideaal om op te slapen. Ik keek opzij. Diégo leek nog verzonken in een diepe slaap. Ik ging rechtop zitten, en keek om me heen. Ik zou er alles voor overhebben om hier weg te komen. Ik verstijfde toen ik voetstappen hoorde. Dezelfde zware voetstappen als gisteren. De poort van de ruimte werd opengeschoven, en een man kwam binnen. Ik vermoedde dat het een bewaker was, al zag hij er niet zo uit. Hij was tenger. Een duwtje, en hij zou op de grond liggen.

    Vraag: hoe zal ik ze uit de gevangenis laten ontsnappen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Die man bleek aan de goeie kant te staan en hielp hem te ontsnappen =D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Die man bleek aan de goeie kant te staan en hielp hem te ontsnappen =D?


    beetje onduidelijk sorry maar de man is een bewaker.. ;4


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Door de hulp van Latijnse goden. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De hoofdpersoon greep de man vast, smeet hem tegen de muur en sloeg hem met bruut geweld tegen de grond, smekend om genade. Ze pakte zijn sleutels af en sloot de bewaker op in de cel, de vrijheid tegemoet rennend (baby)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 17:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    droog

    De man gaf de hoofdpersoon stiekem de sleutel die hij had gestolen van een echte bewaker. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Die man die de deur opendeed "bewaker" die zei dat ze mee moest komen. En ondertussen als de bewaker niet keek probeerde ze hem bewusteloos te slaan met een voorwerp die ze in de gang tegen kwam. & dan proberen snel weg te rennen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.