• Ik begin maar meteen bij het begin:
    Toen ik 2 jaar was werd ik al geopereerd aan een vorm van staar, tijdens deze operatie is, omdat ik toen nog klein was, een klein dingetje mis gegaan. Hierdoor is tussen vorig jaar en nu het netvlies van dat oog los gaan laten en zwerft nu dus ergens in mijn oog rond. Dit is de arts vandaag te weten gekomen, want ik kwam op controle.
    Nu moet ik in de zomervakantie dus waarschijnlijk aan dat oog geopereerd worden. Het probleem is dat ik daar best wel zenuwachtig voor ben, omdat het de eerste operatie is wat ik zeg maar nog zal herinneren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Veel sterkte

    Ik ben ongeveer twee maanden geleden geoppereerd, niks belangrijk iets aan mijn neus, op zich is er niks aan het enige waar ik zenuwachtig voor was was de bakster xD. 't Nuchter zijn is eigenlijk wel irritant. Maar hey 't gaat wel lukken, heel veel sterkte


    Live life limitless.

    Ai, héél veel sterkte meis. Denk maar zo; heel even en dan is het over. Daara nooit meer.
    Beterschap!


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ai, héél veel sterkte meis. Denk maar zo; heel even en dan is het over. Daara nooit meer.
    Beterschap!

    Dankje.^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Veel sterkte & succes!(flower)


    live the life you love

    Heel veel sterkte &beterschap &succes.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Springbreak schreef:
    Dat is wel erg! Maar waarschijnlijk zal je alleen weten hoe je ervoor was en de na pijn zou je nog mee krijgen en de rest niet dus daar hoef je niet zenuwachtig voor te zijn!



    Veel sterkte!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    Ai, héél veel sterkte meis. Denk maar zo; heel even en dan is het over. Daara nooit meer.
    Beterschap!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat erg zeg. Operaties zijn altijd eng! Ik weet zeker dat het allemaal wel goed komt hoor! Je kan er maar beter vanaf zijn.

    Alvast veel succes.(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.