Oké, iedereen kent wel liedjes over een relatie die gedaan is, maar kent iemand een lied over afgewezen zijn? Ik zou mij gwn direct een stuk beter voelen en zo het gevoel hebben dat ik begrepen word.
Dus .. kent iemand een ik-ben-afgewezen-song?
-
9 juni 2010 - 14:339 juni 2010 - 14:38
Mischien het liedje:
Ik wil geen vriendje meer.
Ik weet niet of het is wat je bedoeld en van wie het is.behind very angel is a demon
9 juni 2010 - 14:389 juni 2010 - 14:39AttackAndKil schreef:
Mischien het liedje:
Ik wil geen vriendje meer.
Ik weet niet of het is wat je bedoeld en van wie het is.
Dat is toch gewoon een liedje dat een meisje geen vriendje meer wil?
En dat klopt misschien niet eens, want misschien wil ze nog wel een vriendje, maar is ze afgewezen?You're the one that makes the clouds go away.
9 juni 2010 - 14:39Teardrops on my guitar van Taylor Swift of zo? (Normaal luister ik andere muziek maar met die examens / proefwerken heb ik echt 'meiden'muziek nodig)
Live life limitless.
9 juni 2010 - 14:40Geen idee. Ik heb liedjes over het feit dat hun liefde nooit iets kan worden, over liegen,... maar niet echt over afgewezen worden.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
9 juni 2010 - 14:409 juni 2010 - 14:57Teardrops on my guitar van Taylor Swift.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
9 juni 2010 - 15:07Springbreak schreef:
Teardrops on my guitar van Taylor Swift.
Ik ben ook afgewezen. Dus ga ik die ook luisteren :')“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
9 juni 2010 - 15:08Damonisme schreef:
(...)
Ik ben ook afgewezen. Dus ga ik die ook luisteren :')
Awh dat is kut! Sterkte <3 -stiekem kan je beter vrolijke muziek luisteren-Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
9 juni 2010 - 15:10The Way I Loved You van Selena Gomez
Ook wel redelijk.Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
9 juni 2010 - 17:06Between the Lines van Sarah Bareilles (:
http://www.youtube.com/watch?v=zIDFWmv1oU8[ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 17:08 ]
Ik zie er geen kruidnoot meer in.
9 juni 2010 - 17:16Nobody's Home van Avril Lavigne?
'T is maar een gok hoor ;]You are beautiful, you are love.
9 juni 2010 - 18:45Boulevard schreef:
Dat is momenteel de einige waar ik aan kan denken
Teardrops on my guitar van Taylor Swift of zo? (Normaal luister ik andere muziek maar met die examens / proefwerken heb ik echt 'meiden'muziek nodig)Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.
9 juni 2010 - 18:58Simple Plan - Your Love Is Just A Lie
Past er denk ik dan wel goed bij..You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
9 juni 2010 - 19:08Sk8erboi van Avril Lavigne, Want You Bad van The Offspring, Sorry's Not Good Enough van McFly? Could be wrong :x
Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.