• Ja like, ik wil naar die Twilight Night in Antwerpen de 29ste juni (Ashley Greene komt, ze staat in mijn top 3 beste én mooiste actrices! I want to see her ): ) maar mijn mama wil niet mee. Ik heb al gezegd dat als ik naar daar mag niet meer naar Pukkelpop hoef, die tickets zijn ook veel duurder (Pukkelpop=€76 en Twilight night=€20) Maar dan heeft ze nog liever dat ik naar Pukkelpop ga als dat ik naar Twilight Night ga. Ik wil naar die avond, goddamn D:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 13:32 ]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik betaal 't sowieso zelf (: En er is niemand die wil meegaan :')

    Een vriendin ofzo toch wel? Ook al vinden ze twilight niet leuk, gewoon voor jou.. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Rifles schreef:
    Zal ik mee, haha? Nee sorry, ik ben nederlander.

    Zeg gewoon dat je heeeel graag wilt, het helemaal zelf betaald.. Ehm. Overtuig 'r. Tja, ik weet het niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Alysse schreef:
    (...)
    Een vriendin ofzo toch wel? Ook al vinden ze twilight niet leuk, gewoon voor jou.. (':

    Ik mag niet alleen met een vriendin, kben 14 hé :')

    Vraag waarom het niet mag, en stel anders voor emt een vriendin te gaan. Als ze dat ook niet wil, kun hje proberen te regelen dat er een andere volwassene meegaat zoals de vader/moeder van een vriendin


    ars moriendi

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik mag niet alleen met een vriendin, kben 14 hé :')

    Ja en? Hahah, sorry. Maar mag je dan niet met je zus of een oudere nicht ofzo.. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Wie weet wil je vader wel mee?(krul)


    Death is a promise

    Zoek zo veel mogelijk mensen op. Print alle informatie over die avond uit en bied desnoods aan om een taxi te betalen. Zo laat je zien dat je weet waar je heen gaat en wat je er voor over hebt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Als je het echt heel graag wil, maar je moeder houdt voet bij stuk, zou ik gewoon stiekem gaan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Cut a deal :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga slijmen, wenen, ?dreigen? xD,...

    Stiekem gaan ? :')


    None but ourselves can free our minds.

    Doe iets terug. Als zij jou laat gaan (of meegaat) naar Twilight Night doe jij iets voor haar dat zij graag wilt. Zo heb je er uiteindelijk beide plezier van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen