• Ja like, ik wil naar die Twilight Night in Antwerpen de 29ste juni (Ashley Greene komt, ze staat in mijn top 3 beste én mooiste actrices! I want to see her ): ) maar mijn mama wil niet mee. Ik heb al gezegd dat als ik naar daar mag niet meer naar Pukkelpop hoef, die tickets zijn ook veel duurder (Pukkelpop=€76 en Twilight night=€20) Maar dan heeft ze nog liever dat ik naar Pukkelpop ga als dat ik naar Twilight Night ga. Ik wil naar die avond, goddamn D:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 13:32 ]

    Zeggen dat het echt belangrijk voor je is ;)
    En dat je zal meebetalen aan het bedrag. Of gaan er geen vriendinnen van je mee? Dan kun je samen met hun gaan en hoeft je moeder niet mee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Zeggen dat het echt belangrijk voor je is ;)
    En dat je zal meebetalen aan het bedrag. Of gaan er geen vriendinnen van je mee? Dan kun je samen met hun gaan en hoeft je moeder niet mee.

    Ik betaal 't sowieso, mijn ticket voor Pukkelpop zou ik ook zelf betalen dus ... en ik ben 14, ik mag niet alleen 's nachts door Antwerpen lopen met enkele vriendinnen (:

    ^En gaan er dan ook geen moeders/vaders van vriendinnen mee? Dan ben je onder toezicht en kun je misschien ook nog bij een vriendin blijven slapen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is 'Hoe haal ik haar over?' :$
    Je kan zeggen dat je er écht HEEL graag heen wilt. Doe desnoods allemaal klusjes waar je normaal een hekel aan hebt ofzo?
    Succes ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Het is 'Hoe haal ik haar over?' :$
    Je kan zeggen dat je er écht HEEL graag heen wilt. Doe desnoods allemaal klusjes waar je normaal een hekel aan hebt ofzo?
    Succes ^^

    Ik weet dat het 'Hoe haal ik haar over is' maar ik had geen zin om het weg te doen :')
    't gaat toch niet werken D:

    Zeg dat je eht echt heel graag wil,
    en doe iets vaker iets voor je moeder.
    Veel succes(K)


    Food.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik weet dat het 'Hoe haal ik haar over is' maar ik had geen zin om het weg te doen :')
    't gaat toch niet werken D:

    Zo moet je niet denken, want dan gebeurt het ook echt niet ;o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zal ik mee, haha? Nee sorry, ik ben nederlander.

    Zeg gewoon dat je heeeel graag wilt, het helemaal zelf betaald.. Ehm. Overtuig 'r. Tja, ik weet het niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geen idee,wenen help soms


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Zeuren? Daarmee krijg ik alles voor elkaar ^^


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zeg gewoon hoe belangrijk het voor je is!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoek gewoon iemand anders waarmee je gaat ofzo? En zeg dat je het zelf betaalt.


    Some people make the world special just by being in it

    Heel erg gaan slijmen.
    werkt meestal ;^)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alysse schreef:
    Zoek gewoon iemand anders waarmee je gaat ofzo? En zeg dat je het zelf betaalt.

    Ik betaal 't sowieso zelf (: En er is niemand die wil meegaan :')

    Ik wou ook gaan, maar is niet zeker. =(
    Spreek dan af of je moeder je wil brengen en ophalen als dat een mogelijkheid is. Of neem haar mee. Anders kun je mssn bij je vader zagen? (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury