• Juist. Ik moet dus naar de schoolarts binnenkort. Dat stomme mens wil me gaan wegen. Ö Mooi niet dat dat gaat gebeuren. Ik ben te dik. [serieus dat is een feit muahaha] Ik schaam me kapot. Met gym kleed ik me altijd ergens in een douchehokje om of zo, omdat ik niet bij de anderen durf om te kleden. Echt heel overdreven, ikweet.
    Maargoed. Ik ga me dus echt niet wegen. Ik weet zelf wel dat ik te dik ben, daar heb ik toch dat mens niet voor nodig, dat ze mij nog een keer gaat beoordelen? Zie het al voor me..
    Nee dus. ><
    Ben heel onzeker over mezelf [jeej dat klinkt dramatisch. x'D]
    Het feit is, dat ik dus veel te negatief over mezelf denk, en dat ik meestal echt halfdepressief ben ofzo. Maar tegen de 'buitenwereld' doe ik altijd heel vrolijk enzo.. Echt supervaag.. Ik heb een keer toen ik echt superdepri was mezelf gesneden. Niet heel diep ofzo, heel oppervlakkig, maar toch. Heb daar heel erg spijt van en heb nu vet veel littekens. Zometeen ziet die vrouw van de schoolarts ze, dan krijg ik geheid vragen. *zucht* Heeft iemand zoiets vaags ook wel eens meegemaakt? Anders tips? x'D

    Bedankt voor het lezen. x'D Moest gewoon even klagen. ^^
    xx Roos


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Meis zo moet je niet denken en stop met het pijn doen vanjezelf laat je niet misleiden anders kunnen er erge gevolgen van komen...
    XN

    Dat dacht ík dus ook. Ik dacht telkens 'Ik ga mooi niet mijn kleding uit trekken en laat staan dat ze me gaat wegen!'. Het is zo erg niet, het is voor je eigen gezondheid. Ze hebben het alleen nodig om te kijken hoe je groei gaat. Die schoolarts gaat je vast geen zware commentaar geven en waarschijnlijk vind je zelf dat je te zwaar bent maar is dat volgens die lijsten niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Hha bij mij zijn die schoolartsen altijd zo'n pedo oude venten :p

    ik blijf gewoon afwezig op schoolonderzoeken (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    Hha bij mij zijn die schoolartsen altijd zo'n pedo oude venten :p

    ik blijf gewoon afwezig op schoolonderzoeken (A)


    Hahaaa, wij hebben volgens mij wel een vrouw, maar ze komen je uit de klas halen als je niet op komt dagen. x[ Dat is minder. :Y)


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Dat had ik ook, maar het stelt niks voor en de schoolarts doet er niks mee. Het is alleen om te zien of je goed groeit.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Van mijn ouders mag ik nooit naar de schoolarts. Ze schrijven dan altijd een briefje voor me. Ze vinden het onzin.


    A line is a dot that went for a walk.

    Ezzlot schreef:
    Van mijn ouders mag ik nooit naar de schoolarts. Ze schrijven dan altijd een briefje voor me. Ze vinden het onzin.


    Mijn vader vindt het ook grote onzin, van hem hoef ik ook echt niet te gaan, maar mijn moeder wint altijd. --'


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."