• Die van mij is topppie, op dit moment (A) _O_

    en eigenlijk moet ik wiskunde gaan maken, wat ik ook na he tmaken van dit topic ga doen hor (A),
    maar ik vroe gme af;

    Hoe is jullie humeur op dit moment? n_n
    Leef je uit en 'lucht' hier je hart _O_

    Vermoeid en lichtelijk geïrriteerd. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    kwaad!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn humeur is echt top, ik had een onverwachte meevaller met mijn salaris =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Depressief.
    Ik ben ongesteld en mijn hormonen pesten me. Ik zou nu om elk klein dingetje kunnen huilen, maar dat ga ik niet doen.
    Na mijn periode is het wel weer over.


    Scream for mercy!

    Verveelt!

    Zit op school. =(


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Half vrolijk, half kut :'D
    Want ik zit heerlijk alleen achter mn laptop in ene hokje op school niks te doen, lekker geen gezeur van de leraren. & vanavond ga ik bij jeroen slapen :9~

    En half kut omdat ik me kut voel.


    -

    mixed,
    heel blij
    gestresd
    verdrietig
    EN relaxed:S


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mijn humeur is inmiddels tot ver beneden het vriespunt gedaald. Ik blijk dus nog een HUGE portfolio voor school te moeten maken, binnen 2 weken, terwijl ik ook nog 4 andere dingen moet doen. Ik weet niet waar ik de tijd vandaan ga halen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Geïrriteerd, omdat mijn kamer echt een takke zooi is, ik gister twee uur bezig ben geweest om mijn posters van één muur af te halen, en ze er nu toch weer op wil omdat ik het eng leeg vind nu, en ik zie dat het alweer bijna half een is, en ik nog steeds niets heb gedaan.


    Save me with your love tonight.

    Ben net huilend van school gekomen en heb me ziekgemeld. Er werden allemaal nare dingen over me gezegt door een persoon. M om haar maar even zo te noemen. Heb alleen maar gezijk op dit moment en kan er geen topic over maken omdat ze ook quizlet heeft en het misschien leest.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet niet zo goed eigenlijk, beetje moe en verveeld, maar toch ook weer gelukkig. Raar xd


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ziek, humeurig, en doodverveeld ._.


    I solemny swear i am up to no good

    Te moe om nog wat zinnigs te gaan doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een examenhumeur..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kut, zwáár kut. Rotdag. ._.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell