• Haha dat deed ik net en het was niet zo fris. Haha het ging perongeluk. Ik knuffelde der even en ze begint aan mijn mond te likken en toen moest ik lachen en toen stak ze der tong in mijn mond. (': Naja, ook lekker zeg.
    Het was eerst echt van: iel. Maar ik kan er wel om lachen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahahha, geniaal. Dat doet Shane Dawson altijd met opzet. :'D


    You move me ......... Kurt

    Dat had ik ook met mijn eerste hond, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha XD Ik doe mijn lippen dan altijd heeeel stijf op elkaar om dat te voorkomen :P


    Life is hard and then we die

    Ik hoop dat je geen vriend hebt, want hij zal niet blij zijn als hij dit te horen krijgt. (cat)


    Only losers can act the way you do

    Shakur schreef:
    Hahahha, geniaal. Dat doet Shane Dawson altijd met opzet. :'D

    Haha naja het is wel hygienischer om het met een hond te doen dan een mens. Maar wel minder lekker. :'DD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cappuccino schreef:
    Ik hoop dat je geen vriend hebt, want hij zal niet blij zijn als hij dit te horen krijgt. (cat)

    -out- Hahaha, nee jammer genoeg niet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gatver, ik zou mijn mond wassen met zeep. (cat)
    Ik zoen toch liever een persoon dan een hond. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik ook wel eens. Dan moet ik lachen omdat het kietelt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, dat heb ik met mijn hond ook al eens gehad


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    xD Hahaha wat schattig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, het is wel vies hoor. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gelukkig heb ik geen hond want ik zou helemaal gek worden :'D


    -

    XD
    ik stak een keer me tong uit naar me hond had die eraan gelikt


    cakes taking over the world

    Haha ik doe mijn mond dan ook écht niet open hoor ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha naja het is wel hygienischer om het met een hond te doen dan een mens. Maar wel minder lekker. :'DD

    Ik zag gister nog een reclame van een hond die eerst in de wc had zitten likken en toen het gezicht van zijn baasje aflebberde..
    Bah