• Hee, ik vind het wel leuk, als (bijna) alle personen uit mijn verhaal bedacht zijn door mensen die niet mij zijn.. (: wtf wat een zin.Voor mijn verhaal http://www.quizlet.nl/stories/21295/ticket-to-hell/ heb ik nog een paar rollen nodig:
    - twee vrienden van Jacob
    - een nieuwe knappe jongen die Elena ook wel leuk vind, en bijna altijd zijn zin krijgt (soort macho)
    - het vroegere vriendje van Elena
    - Een uitgebreider karakter van Roy (jongen die Elena stalkt, omdat hij ook 'verliefd' op haar is.

dit heb ik nodig:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    (Foto: )

xxx

[ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 18:09 ]

You can agree with me or you can be wrong

Rol: Vriend van Jacob

Naam: Dave Johnson
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, zorgzaam, geen macho & kan verlegen zijn.
    Uiterlijk: Bruine krullen, groene ogen & leuke, vlotte kleren.
    (Foto: Klik)

[ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 18:54 ]

You are beautiful, you are love.

Dankjewel (:
    mensen asjebliiiiieft reageer C:

Rol: Vriend van Jacob
    Naam: Ryan Smith
    Karakter: Betrouwbaar, kort lontje, houd wel van een stoeipartij (echt gevecht mag ook als het nodig is).
    Uiterlijk: Kijk naar de foto :3
    (Foto:Ryan)

Ik besloot ook maar mee te doen (nerd)

And now we're counting down to Phase Zero.

Dankje, Joyce,, dankje ><'

Wat?! Ik probeer je alleen te helpen! (cat) Ghehe, wat ben je toch weer een ondankbare kiddo (krul)

And now we're counting down to Phase Zero.

Hier horen REACTIES van mensen te staan die REAGEREN op mijn topic, niet jij met je nutteloze informatie><'

xhouvanje(:

Ex-vriendje Elena

Naam: David Moore
    Leeftijd: 19
    Karakter: David is nogal een macho als zijn vrienden erbij zijn. Hij probeert stoer te zijn en bedenkt niet dat hij met zijn ruwe opmerkingen wel eens mensen kan kwetsen, zoals hij bij Elena heeft gedaan. Als ze m'samen waren, met alleen zij twee, was David een schat van een jongen en ook het perfecte vriendje. Hij was zorgzaam, aardig, en liet altijd merken dat hij veel om Elena gaf. Op dat soort momenten was Elena zeker dat ze haar relatie met hem niet moest breken.
    Als ze met andere mensen waren, was ze dat echter niet zo zeker. Tegenover zijn vrienden deed David alsof ze alleen maar 'een lekker ding' was, en niets meer. Ook als Elena erbij was. Ze heeft veel getwijfeld, omdat hij zo ongelooflijk lief kon zijn, maar heeft het uiteindelijk uitgemaakt. Ze was al zijn opmerkingen spuugzat.

Verder is David eigenlijk een ongelooflijk moederskindje. Hij doet wel stoer, maar als zijn moeder er eenmaal bij is, verandert zijn houding meteen drastisch.
    Uiterlijk: David heeft een enorme hoeveelheid dik, blond haar. Zijn kaak is breed, zijn ogen zijn aan de grote kant en donkerblauw. Hij heeft een lach waar meisjes nog net niet van flauwvallen. Zeker in combinatie met zijn gespierde lichaam ( *-* ).
    Hij is ongeveer 1.80 meter lang.

Hope you like this one too(A)

@ Arachne

Jaa,, super(:
    dat bedoel ik dus mensen x'D

Mhihi, hier ben ik weer:Y)
    Dit is al mijn derde rol voor deze story:P
    Hope you don't mind?

Macho
    Naam: Steven Mason
    Leeftijd: 20
    Karakter: Steven is nogal vol van zichzelf, en zit dan ook continu naar complimentjes te vissen, opdat zijn ego nóg groter wordt. Hij vindt zichzelf ook nogal knap, en houdt ervan zijn sixpack te showen.
    Hij denkt dat hij het helemaal gaat maken in de modellenwereld, sterker nog, hij weet het zeker. Hij vindt het erg moeilijk om ergens anders over te praten. Als hij eenmaal aan het praten is verliest hij zich zo in zijn verhaal dat hij nergens anders meer naar luistert, behalve complimentjes, natuurlijk.
    Toch weet hij vaak als hij voor het eerst met iemand praat totaal anders over te komen. Alleen dan toont hij interesse iemand anders.

'Netwerken' is iets waar hij zich heel veel mee bezig houdt. Hij wil zoveel mogelijk mensen kennen, opdat hij later misschien daar nog een keer gebruik van kan maken. Daarom is hij de eerste keer vaak wel aardig (:

Verder kan hij vrij grof zijn, is een relatie niet aan hem besteed en is hij van mening dat vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen.
    Uiterlijk: Normaal beschrijf ik het uiterlijk liever zelf dan dat ik een foto plaats, maar ik was vergeten dat je bij deze niet per se een foto moest plaatsen en toen heb ik zo lang naar een goede foto gezocht dat ik hem gewoon ga plaatsen: Steven Mason
    Extra: Steven heeft drie zussen.

Rol:vriend van jacob
    Naam:Logan Floyd
    Leeftijd:17
    Karakter: Logan is een stoere macho met een grote mond, behalven als het op meisjes aankomt. Voor zijn vrienden zou hij door een vuur gaan. Hij lacht enorm graag, en haalt dus ook vaak grappen uit bij iedereen. Zijn ouders heeft hij niet echt gekend, die waren gestorven toen hij 3 was bij een brand. Hij had een jongere zus, maar die is geadopteerd door een rijk gezin, toen zijn ouders in de schulden kwamen te zitten. Helaas heeft hij geen contact met haar. Logan valt bijna op elk meisje dat hij ziet, maar hij heeft nog nooit een lief gehad. De meeste meisjes vinden hem schattig als hij probeert te flirten. Hij kent de geheimen van Jacob en heeft gezworen het nooit verder te vertellen. Ook is Logan heel hyperactief, en doet er dan ook alles aan om een beetje adrenaline te hebben, daar kickt hij op.
    Uiterlijk:http://maypang-amin.com/files/2010/01/DSCF0066-1-445x356-custom.jpg

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

rol: kies maar 1 uit
    Naam: Mike Deliving
    Karakter: is een aardige jongen en is best populair hij maakt ook makkelijk vrienden en is ook geliefd bij de meisjes
    Uiterlijk:klikk

Be yourself, before you forget who that is.