• Er zit een jongen, in hetzelfde jaar als mij, alleen in een andere klas, maar hij is zo lief.
    Ik wil hem aanraken, knuffel en nog meer, haha.
    Maar, hij vindt een meisje uit mijn klas leuk T_T. We zaten dus ook in de bus, en ik zat achter hem, en we zaten de hele tijd te praten en stomme droge moppen te maken [Hij had zich omgedraait]. En opeens zegt hij zo; "Je hebt echt mooie ogen." en toen bleef hij me twee minuten lang helemaal stil aankijken. Ik werd helemaal rood [de noob die ik ben] en het meisje naast me begon helemaal te lachen. Hij lacht ook zo de heletijd in de gang/pauze/alsik'emtegenkom naar me, maar hij is onbereikbaar, want hij vindt iemand anders leuk T_T. Hij is ook een beetje "groter" dan de rest, maar dat maakt hem zo schattig! AAARGH. Hij is zo lief, en aardig, en knuffelbaar, en en en.. T_T.
    Ik zeik echt teveel. Main punt; Hij is onbereikbaar T_T. Iemand tips? :'d.


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Vindt hij echt iemand anders leuk of denk je dat alleen want anders zou ik dat eerst uit zoeken want als hij echt zo in je ogen staart denk ik dat hij je mischien ook wel leuk vindt. En jongens kunnen ook 2 mensen leuk vinden. dus als je een beetje lef hebt zou ik hem gewoon uitvragen.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Hij vindt jou ook leuk! Je ziet het gwn niet. Mss niet als liefje, maar gwn als vriendin, ofzo. Hij gaat niet zomaar zeggen dat je mooie ogen hebt, hoor!

    HelloMyHate schreef:
    Hij vindt jou ook leuk! Je ziet het gwn niet. Mss niet als liefje, maar gwn als vriendin, ofzo. Hij gaat niet zomaar zeggen dat je mooie ogen hebt, hoor!


    volgens mij zegt hij maar dat hij iemand anders leuk vind, en wil hij jou jaloers maken.
    (K)


    Food.

    Ik denk dat hij jou ook leuk vind?
    En ik heb hetzelfde, ookal vind ik hem/hun niet leuk.
    Er zitten 2 jongen in een lager leerjaar dan mij.
    ik ben 15 en zit in de 3e, 1 van hun is 15 en zit in de 2e, en die andre is 16 en in de 2e.
    Ik wil ze aanraken, knuffelen enzo.
    maar ik vind ze niet leuk.
    omin raar, haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    IlvaYork schreef:
    (...)

    volgens mij zegt hij maar dat hij iemand anders leuk vind, en wil hij jou jaloers maken.
    (K)


    Ja precies! Hij wilt jouw gewoon jaloers maken waarschijnlijk en denkt hij gewoon dat jij hem niet leuk vind. Spreek gewoon een keer af en kijk wat er gebeurt?(A)


    Keep your head, heels and standards high.