• Naar mijn mening zijn veel artiesten veel beter met akoestische muziek en ik vraag me af wat jullie daar nou van vinden om even als voorbeeld te nemen:
    Watcha say: origineel | akoestisch
    Down: origineel | akoestisch 1 | akoestisch 2
    Ik vind echt dat artiesten daardoor veel warmer klinken en veel oprechter.
    Wat vinden jullie?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die akoestische link van Watcha Say werkt bij mij niet. Maar ik hou sowieso van het origineel van Imogen Heap.

    Down klinkt akoestisch inderdaad mooier en warmer. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Die akoestische link van Watcha Say werkt bij mij niet. Maar ik hou sowieso van het origineel van Imogen Heap.

    Down klinkt akoestisch inderdaad mooier en warmer. =)

    Dat is kut haha naja het is gewoon met piano eronder. Maar inderdaad het klinkt warmer en rustiger.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb geen zin om die liedjes die jij hebt neergezet te luisteren (A)

    Maar van Simple Plan - Perfect, vind ik de akoestische versie ook echt 10x leuker (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Heel veel liedjes vind ik akoestisch vaak inderdaad mooier. Op sommige na, die horen gewoon uptempo :')


    Hope goes lost but never dies.

    nee, ik vind down best mislukt zo. Maar atcha say gaat nog wel.
    Ik vind akoestisch soms mooier maar soms ook slechter.


    Alis volat propriis

    Een heleboel nummers zijn akoestisch gewoon mooier en beter. Zelf ben ik een onwijs grote fan van The Script. Omdat de zanger een mooie rauwe stem heeft. Zoek hem maar een akoestisch op. Hetis echt heel erg mooi.


    Music is the new sex

    Ik vind Down van Jay Sean mooier in het 'normale.'
    En de link van Watcha say werkt niet ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sommige liedjes zijn inderdaad mooier akoestisch. Maar er zijn er ook genoeg die dat niet zijn. Dat ligt denk ik heel erg aan het liedje zelf en aan degene die het zingt.

    Ik vindt het dan veel zuiverder en puurder je hoort beter wta ze kunnen maar het hoeft die persee beter te zijn


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    omin lauw.
    bij down dat hij lil'waynes stuk doet vind ik lauw.
    ik vind het meetsal ook dat ze mooier zingen.
    kijk maar naar Justin bieber en Chris Brown. :9~


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    omin lauw.
    bij down dat hij lil'waynes stuk doet vind ik lauw.
    ik vind het meetsal ook dat ze mooier zingen.
    kijk maar naar Justin bieber en Chris Brown. :9~

    Ja zeker! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.