• oké verklaar me maar voor dom nee super duper dom! nee nog beter een idioot xD
    nou hier komt het verhaal:S

    ik zat zo bij de bus halte te wachten op de bus.
    was met een vriendin naar bios geweest en hadden een privé voorstelling de hele zaal voor ons alleen en we mochten beslissen of de film door moest gaan of op pauze moest.

    nja daarna moest ik dus op de bus wachten.
    toen ging er opeens een mega mooie jongen naast me zitten zonder van die vrienden en stoer doenerij (daar knap ik op af)
    hij ging steeds dichter bij me zitten en toen liet ik dus perongeluk mijn bus kaart vallen, nee echt PERONGELUK. dus ik raapte hem op, maar de jongen keek er ook na en ik zou zweren dat hij hem wilde pakken, maarja toen had ik hem al maar in plaats van dat ik nu gedaan had dat ik het niet had gemerkt! dan ik weet niet wat dan maarja dan zou er vast iets zijn gebeurd(A)

    en dit is dus het verhaal van een idioot meisje, die een jongen door haar vingers heeft laten glippen!.


    ik wist niet waar het hoorde bij relatie of dit dus ik zet het maar bij dit(A)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 17:47 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dat is inderdaad niet heel erg slim. :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    stom stom stom..:S
    mare ben jij die 'ik'??
    Misschien komt hij nog wel een keertje:)

    xx

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 11:13 ]


    How about a shave...

    Dat is balen ): Hopelijk zie je hem nog eens!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Wat is er nou weet dom aan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Wat is er nou weet dom aan?


    alles


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik snap nou eigenlijk niet echt goed wat er nou dom aan is. Er zijn nog vele andere jongens..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik snap nou eigenlijk niet echt goed wat er nou dom aan is. Er zijn nog vele andere jongens..


    Keep on smiling

    Aww dat is spijtig (: Kop op er lopen er nog wel rond. Misschien zelfs beter ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naa, als zoiets aan zo'n buskaartje moet liggen..


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Naa, als zoiets aan zo'n buskaartje moet liggen..


    nou het lag niet helemaal aan het buskaartje xD
    ik ben gewoon niet goed met jongens:S


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    das egt balen !
    volgende keer beter nadenken of alles uitstippen !
    gehe$
    doe ik ook wel eens. ;)


    Life is a beautiful struggle

    dopey schreef:
    (...)

    nou het lag niet helemaal aan het buskaartje xD
    ik ben gewoon niet goed met jongens:S

    Dat ben ik ook niet(op die manier),maar ik snap het 'probleem' niet helemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    That Sucks --'


    Even if you avoid it still can feel my Rainism .....

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat ben ik ook niet(op die manier),maar ik snap het 'probleem' niet helemaal.


    ik snap je probleem niet..
    kijk zie weet je wat het is ;
    ze baalt er gewoon van dat ze door 1 domme beweging een jongen heeft laten vliegen.

    snap je het nu ?


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    (...)

    ik snap je probleem niet..
    kijk zie weet je wat het is ;
    ze baalt er gewoon van dat ze door 1 domme beweging een jongen heeft laten vliegen.

    snap je het nu ?

    Hoezo heeft ze hem laten vliegen,als hij dat ding had opgepkt en aan haar had gegeven wat dan? Dan had ze haar buskaart weer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall