• jha
    dan ontmoet je dus een leuke jongen.
    je bent 16.
    ontmoet hem by fitness, ziet hem later nog een x als je uitgaat. hij is heel aardig..
    maar hoe oud is hy eiglyk?
    24... dus wat vinden jullie, 8 jaar verschil.

    [bijkomstige info]
    - misschien is het een beetje een player; al zegt hy dat jy de enige bent die hem zo gek maakt.
    - je ouders zullen niet bly zijn met het leeftijdsverschil.

    lemme know pplz!


    ItWasn'tMe..x

    Let gewoon op.. Hij is, hoe je het ook draait of keert, volwassener dan jij. En, denk er echt ook goed over na..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jep, en ik ben ook nu ongeveer bijna 16, en al mijn vriendinnen hebben al een vriendje gehad. Ik weet hoe het voelt. Maar misschien als je wat langer wacht, kom je een leuker iemand tegen, die jij ook heel leuk vind. En volwassenere jongens willlen ook sneller seks enz, en ze hebben andere dingen, en behoeftes (zoals werken, en studie) dan een meisje van 16. Als je het heel zeker weet, en alles. Dan moet je het doen. Maar niet omdat je alleen maar een vriendje wilt, dan neem je om de verkeerde reden met iemand.


    SLOAN.

    *Is het eens met degene boven mij.*
    Hij heeft inderdaad waarschijnlijk andere behoeftes dan jij.
    Maar aan de andere kant denk ik ook weer,
    leeftijd is maar een cijfertje...
    Je hoeft je er niet naar te gedragen...
    Het is trouwens wel deels waar wat SpringBreak zegt. Als je bv. allebei in de 20 bent ,dan zit je allebei in dezelfde levensfase. Dat is bij 16 & 24 niet zo. Een 16-jarige zit meestal nog in de pubertijd, terwijl een 24-jarige daar al overheen is.
    Leer hem gewoon beter kennen, en dan zie je vanzelf wel of dat leeftijdsverschil een probleem is of niet.(:

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 21:41 ]


    Tell me about it, stud.

    Wat Springbreak bedoelt: als je 20 bent en hij 28 zijn jullie allebei volwassen, jullie zijn allebei uit de puberteit, je weet allebei wat kan en niet, jullie hebben dezelfde behoeften, etc.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 21:43 ]


    Only losers can act the way you do

    Een klasgenoot van mij heeft ook met iemand die 8 jaar ouder is, die zijn zielsgelukkig met mekaar. Of ze zijn goed in doen alsof.


    No growth of the heart is ever a waste

    xIllusionx schreef:
    zie je en wrm is het zo verschillend als je 20 bent? 8 jaar is tog 8 jaar? wat maakt t dan zo erg?


    Omdat jij bv op je 16 nog niet mag drinken en hij allang wel. Jij bent bovendien nog minderjarig en hij niet. En op je 24ste wil je veel meer bv naar bed gaan met die persoon en jij bent 16.

    Maarja als jij het echt wilt en je weet zeker dat jullie het samen kunnen moet je eigenlijk gewoon zeggen 'fxck the world' en gewoon met hem nemen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    xIllusionx schreef:
    zie je en wrm is het zo verschillend als je 20 bent? 8 jaar is tog 8 jaar? wat maakt t dan zo erg?

    als jij 20 bent en hij 28, ben je volwassen en ben je aan het zelfde toe,, maar op je 16 ben je zeker niet aan hetzelfde toe als een jongeman van 24, daar zit het verschil...

    Luister. Leeftijdverschillen boeien NIET.
    Nou ja, dat is mijn mening.

    Ik ben 16 jaar, en vandaag heb ik een jaar met mijn 28jarige vriend.
    We zijn heel gelukkig samen en door hem ben ik zelfverzekerder geworden. Ik durf mijn grenzen te geven en uiteindelijk zijn we well all the way gegaan, maar dat is omdat ik aangaf dat ik er wel klaar voor was.

    Het is allemaal een beetje raar en moeilijk, maar als je er zelf blij van word?
    Aan het begin dacht ik ook een beetje van, jeetje wat een flirt en blabla, die zal dat vast bij elk meisje doen.
    Maar dat is hij niet. Hij is super betrouwbaar en ik weet alles van hem. Hij steunt me met alles en het leeftijdverschil merk ik nauwelijks meer. We begrijpen elkaar gewoon.

    Dus als jij denkt dat het goed zit en je vind hem leuk, dan zie ik geen reden waarom je hem niet meer zou willen zien! :)

    Ik vind dat je pas een vriendje kan hebben als je ook alleen kunt zijn.
    En verder geen vriendje nemen alleen omdat je vriendinnen en iedereen wel iemand heeft.

    Maar dat ter zijde, want daar gaat het tenslotte niet om ^^,
    Ik vind het opzich wel kunnen, maar jij bent de enige die goed kan inschatten wat voor jongen het is.
    Als je al een vermoeden hebt dat hij een player is - zou ik nog even afwachten en kijken hoe hij met andere meisjes omgaat etc.
    En als je iets met hem krijgt moet je wel goed je grenzen aangeven - nooit iets tegen je wil doen, want hij is al volwassen en sommige volwassenen denken er wat minder bij na als ze met een jonger iemand hebben - hoe ver ze wel en niet kunnen gaan.
    Ik hoop dat je eruit komt :]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Armani schreef:
    Let gewoon op.. Hij is, hoe je het ook draait of keert, volwassener dan jij. En, denk er echt ook goed over na..

    Ehm, ik vind hem echt als een player klinken, vooral omdat het (voor mij toch) lijkt alsof jullie elkaar helemaal nog niet lang / goed kennen. En dat hij dan zoiets zegt..
    En acht jaar is toch wel wat veel te oud, ik zou als ouder persoonlijk ook gek worden.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 21:49 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Serieus. Dat van die seks.. Als je eraan begint, wil je meer. Het wordt echt een behoefte. Ik neem aan dat die jongen aan seks doet en dus die behoefte heeft. Als je nog geen seks hebt gehad, is het geen behoefte. Daar moet je dus mee uitkijken, want hij kan die behoefte ook bevredigen bij een ander.
    Maar succes ermee en je beslissingen :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kissable schreef:
    Luister. Leeftijdverschillen boeien NIET.
    Nou ja, dat is mijn mening.

    Ik ben 16 jaar, en vandaag heb ik een jaar met mijn 28jarige vriend.
    We zijn heel gelukkig samen en door hem ben ik zelfverzekerder geworden. Ik durf mijn grenzen te geven en uiteindelijk zijn we well all the way gegaan, maar dat is omdat ik aangaf dat ik er wel klaar voor was.

    Het is allemaal een beetje raar en moeilijk, maar als je er zelf blij van word?
    Aan het begin dacht ik ook een beetje van, jeetje wat een flirt en blabla, die zal dat vast bij elk meisje doen.
    Maar dat is hij niet. Hij is super betrouwbaar en ik weet alles van hem. Hij steunt me met alles en het leeftijdverschil merk ik nauwelijks meer. We begrijpen elkaar gewoon.

    Dus als jij denkt dat het goed zit en je vind hem leuk, dan zie ik geen reden waarom je hem niet meer zou willen zien! :)

    Dit is een uitzondering neem ik aan.

    Leeftijdsverschil is net als roken: sommige mensen worden er 80 mee en andere sterven op hun 20ste aan longkanker, soms werkt het wel en soms niet, maar toch moet je je 2x bedenken voordat je eraan begint.

    Dit moet ik op een tegeltje zetten!


    BAM!

    Op liefde staat geen leeftijd, meisje!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zelf vnid 8 jaar een groot verschil, maar ik heb nog nooit een vriendje gehad:$..

    Maar, als jij hem leuk vind, is het verschil niet erg. Je moet alleen wel oppassen dat je geen dingen doet die je niet wilt, maar zolang jij gelukkig bent is het goed..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben 16 & heb met iemand van 20 (a.s. zondag 21)
    En leeftijd speeld geen rol in de liefde he!:)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.