• jha
    dan ontmoet je dus een leuke jongen.
    je bent 16.
    ontmoet hem by fitness, ziet hem later nog een x als je uitgaat. hij is heel aardig..
    maar hoe oud is hy eiglyk?
    24... dus wat vinden jullie, 8 jaar verschil.

    [bijkomstige info]
    - misschien is het een beetje een player; al zegt hy dat jy de enige bent die hem zo gek maakt.
    - je ouders zullen niet bly zijn met het leeftijdsverschil.

    lemme know pplz!


    ItWasn'tMe..x

    Leeftijd valt mee hoor
    Ga er voor meid =]


    Vampire Heart.

    Mijn moeder was zeventien toen ze mijn vader ontmoette, hij was 37. Ja, 20 jaar verschil. Nu zijn ze al bijna 25 jaar samen. Wat ik wil zeggen is, als je echt van elkaar houdt, maakt leeftijd vrij weinig uit. Nu nog eerst maar eens zien of hij echt geen player is, he ;P


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    hallo iedereen, nog bedankt voor de reacties!
    ik ken hem juist wel goed btw en hij lijkt oprecht, misschien tog beetje in vergist. hijs super aardig en dat sex een behoefte wordt snap ik nu ook! xD im very happy with him now, tnx all !


    ItWasn'tMe..x

    Tja, de leukste jongens zijn meestal 5 jaar en ouder dan jij zelf bent ;) Ik heb er ervaring mee en het is gewoon hopeloos. :( Maar goed, als je eenmaal volwassen bent merk je er niets meer van. Mijn ouders schelen ook 7 jaar en dat gaat ook heel erg goed. Dus: Why not??


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Armani schreef:
    Hij zegt dat je de enige bent die hem zo gek maakt? Nou.. Mijn mening is dat hij echt wel een player is.. En zelf zou ik het niet doen.. Dat gaat 5 jaar over mijn maximumlimiet (ik ben ook 16) Ik zou het niet doen, maar als je hem echt graag ziet.. Je kan het proberen. Als je sterk in je schoenen staat en je hem duidelijk laat weten wat je wel en niet wilt..


    All this dampness is damp.

    xIllusionx schreef:
    hallo iedereen, nog bedankt voor de reacties!
    ik ken hem juist wel goed btw en hij lijkt oprecht, misschien tog beetje in vergist. hijs super aardig en dat sex een behoefte wordt snap ik nu ook! xD im very happy with him now, tnx all !

    I'm happy for you :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Die jongen verdiend een Pedo-Pasje!


    Bored.

    Als je een oudere vriend hebt, is helemaal niet erg. Maar je moet wel open staan voor dingen die hem interesseren, en hij moet open staan voor dingen die jou interesseren. Als je elkaar daarop kunt vertrouwen, ben je al een heel eind, denk ik.

    zie je en wrm is het zo verschillend als je 20 bent? 8 jaar is tog 8 jaar? wat maakt t dan zo erg?


    Nou, simpel; Een 10-jarig kind krijgt toch ook geen relatie met iemand van 18? :'p

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 1:29 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik schil 7 jaar met mijn lief. Maar je merkt het niet eens. Hij ziet er ook niet zoveel ouder uit enzo. En zoooo volwassen is hij niet. :') En mijn en mijn en zijn ouders kunnen er mee leven dusjaa.. (:


    Get outta my head!

    Op die leeftijd is dat verschil misschien toch net iets te groot, liefde kent geen grenzen maar op die leeftijd is het toch anders :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Player denk ik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Armani schreef:
    Hij zegt dat je de enige bent die hem zo gek maakt? Nou.. Mijn mening is dat hij echt wel een player is.. En zelf zou ik het niet doen.. Dat gaat 5 jaar over mijn maximumlimiet (ik ben ook 16) Ik zou het niet doen, maar als je hem echt graag ziet.. Je kan het proberen. Als je sterk in je schoenen staat en je hem duidelijk laat weten wat je wel en niet wilt..


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maakt niet uit, toch?
    Ik ben 16 en mijn vriend is 21. 5 jaar verschil.
    Mijn ouders hebben er geen problemen mee en mijn vriend is echt een schatje :)
    als je hem leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan ;)

    Kan wel, een klasgenoot van mij heeft met iemand van nu 28, zijzelf is 18. Gaat al tijden goed. Maar ik adviseer je wel heel goed te kijken naar het geestelijk verschil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben 16 met een vriend van 21. Die 3 jaartjes meer zullen vast niet zoveel uitmaken. Leeftijd speelt geen rol in de liefde, als jullie echt van elkaar houden kan het toch.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.