• about the story,

    Tyler verhuisd van het platteland naar zijn drukke oom in London. Zijn ouders vinden dat hij het echte leven moet leren kennen dus zo gezegt zo gedaan. Tyler ontmoet in hartje London Mila, die hij red van een vreemd groepje mensen. de mensen, allemaal witter dan sneeuw, hebben het duidelijk op de beeldschone Mila gemunt en Tyler neemt haar in bescherming. Al snel komt hij erachter dat Mila niet een gewoon meisje is, en dat hij ook geen normale jongen meer is. Tyler belandt in een wild avontuur vol spanning,liefd en vriendschap.


    Dit is een verhaal waar ik lang geleden het eerste hoofdstuk van heb geschreven, samen met Nicol (Sneakpeek). Ik heb het verhaal alleen nooit afgeschreven, tot nu. Ik schrijf hem nu alleen wel zonder Nicol. Het lijkt me leuk als je laat weten wat je van het verhaal vind, en kritiek is ook altijd welkom.
    Het is mijn eerste geschreven verhaal dus tips zijn altijd welkom(Y)

    Klik hier voor de story


    It's never loud enough

    Het lijkt me wel een leuk verhaal. Ik heb alleen een klein stukkie kritiek (niet slaan!)
    Het leest namelijk fijner als je na een zin dat tussen aanhalingstekens staat (de zin waarin de personen praten) op een nieuwe regel doet. Zoals dit:
    Van het platteland naar zo’n grote stad, wat een verandering. Ik had er dan ook echt totaal géén zin in.
    ‘‘Je moet het echte leven leren kennen,’’ hadden mijn ouders gemompeld nadat ze me verteld hadden dat ik bij mijn Oom Jack ging wonen.

    Zavvy?
    En let op spellingsfouten ;)
    En nu... ga ik het lezen :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Oja, ik vergat te zeggen, dat aan het einde van de zin dat tussen de aanhalingstekens, je een komma of een punt zet.
    Bijvoorbeeld: ‘‘Je moet het echte leven leren kennen,’’ hadden mijn ouders gemompeld nadat ze me verteld hadden dat ik bij mijn Oom Jack ging wonen.
    Of een ander voorbeeld met punt of andere leestekens op het einde: ‘Eindelijk schaatsen!’

    sorry ik ben een zeikerd x'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 17:04 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Lijkt me leuk, ik ga het straks eens lezen! :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    haha dankje discover xD


    It's never loud enough