• hayyy x
    Maandag 31 mei zat ik zo in de klas, en 5 vriendinnen van me klas zaten me de hele tijd te negeren.. opeens luisterde ik af wat ze zeiden tegen elkaar en het ging over G-star dat kleding merk & ook van Fien (een van die meisjes) dat zei zou een look a like hebben maar in de lelijke versie. Ik heb de hele tijd zitten mee luisteren wat ze zeiden maar ik zelf zei niets en tot opeens ik het door had dat het over mij ging! en ik weet ook waarom ze daar over bezig zijn maar het is zo stom en kinderachtig van hun. Ik heb van mijn vriendje voor mijn verjaardag een t-shirt gekregen van G-star en Fien draagt ook kleren van G-star en nu zeggen ze de hele tijd dat ik haar nadoe en dat ik op haar wil lijken wat totaal niet waar is. Ik heb dat gelijk gekregen van me vriendje en nuja heb ik ruzie met hun! En die avond op msn heb ik een keer mijn gedacht gezegd over haar tegen mijn vriendje en hij vind het ook kinderachtig en heeft gepraat met die Fien.. Maar het is alleen maar erger geworden ze was woedend de volgende dag in school op dinsdag 1 juni dus. Ik kwam toe op school en ging naar de rijen, en daar stond fien me op te wachten ze begon daar helemaal te roepen op me :s En ik heb dan ook me gedacht gezegd tegen haar wat ik vind van haar en begon te wenen enz nja ben gevoelig :s en ik ging weg want kon het nie meer uithouden ben naar een vriendin geweest van andere klas ezo.. Moest echt kalmeren want ik flipte totaal en toen ik dus wegliep hoorde ik die 5 meisjes van me klas zo hard uitlachen hé oh damn ik was kwaad ! en dat allemaal opme verjaardag :o Ik moest dit kwijt sorry


    Keep on smiling

    wouw, dat is wel heel zielig, probeer het gewoon te negeren, waarschijnlijk vind ze zichzelf zo geweldig dat alleen zij zoiets mag dragen.O_o

    zo'n mensen kan ik dus echt niet af hé.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Softspoken schreef:
    wouw, dat is wel heel zielig, probeer het gewoon te negeren, waarschijnlijk vind ze zichzelf zo geweldig dat alleen zij zoiets mag dragen.O_o

    zo'n mensen kan ik dus echt niet af hé.


    Weet je wat het ergste is? In school liepen we altijd bij elkaar ze vond die andere 4 waar ik het over heb echt niets. Ze had wel over 1 van de 4 iets slechts te vertellen. Ik dacht dat het 1 van me beste vriendinnen was dat ik haar kon vertrouwen maar de laatste tijd leerde ik haar beter en beter kennen en toen ik haar beter leerde kennen vond ik haar een slechter mens te vinden ! Ik wil geen vriendinnen meer met haar zijn ze is het niet waard en de andere 4 ook niet (:


    Keep on smiling

    wat een vreselijk kind is dat!


    Love is the movement <3

    Predictable schreef:
    Dat is echt kinderachtig. Jij draagt toch gewoon wat je zelf wil? Daar moeten zij zich niet mee bemoeien. Als ik jou was zou ik gewoon dragen wat je zelf wilt, en niet luisteren naar wat anderen van je vinden. Laat die meisjes lekker praten, echte vriendinnen zijn het volgens mij ook niet als ze zo over je praten ;o En een fijne verjaardag trouwens!

    Zo erg, ze zijn je niet waard, negeer ze en zoek betere! x


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Sorry, dat is echt te laf voor woorden. Als je iets vind zeg het dan in iemands gezicht want zo doen is gewoon laf.


    Love sheds light one the darkest of times

    DefectGirl schreef:
    Sorry, dat is echt te laf voor woorden. Als je iets vind zeg het dan in iemands gezicht want zo doen is gewoon laf.


    Ik vind het ook, maar als ze iets in me gezicht zegt dan komt ze helemaal kwaad en begint ze te roepen dus dat is ook niet echt aangenaam.


    Keep on smiling