• hayyy x
    Maandag 31 mei zat ik zo in de klas, en 5 vriendinnen van me klas zaten me de hele tijd te negeren.. opeens luisterde ik af wat ze zeiden tegen elkaar en het ging over G-star dat kleding merk & ook van Fien (een van die meisjes) dat zei zou een look a like hebben maar in de lelijke versie. Ik heb de hele tijd zitten mee luisteren wat ze zeiden maar ik zelf zei niets en tot opeens ik het door had dat het over mij ging! en ik weet ook waarom ze daar over bezig zijn maar het is zo stom en kinderachtig van hun. Ik heb van mijn vriendje voor mijn verjaardag een t-shirt gekregen van G-star en Fien draagt ook kleren van G-star en nu zeggen ze de hele tijd dat ik haar nadoe en dat ik op haar wil lijken wat totaal niet waar is. Ik heb dat gelijk gekregen van me vriendje en nuja heb ik ruzie met hun! En die avond op msn heb ik een keer mijn gedacht gezegd over haar tegen mijn vriendje en hij vind het ook kinderachtig en heeft gepraat met die Fien.. Maar het is alleen maar erger geworden ze was woedend de volgende dag in school op dinsdag 1 juni dus. Ik kwam toe op school en ging naar de rijen, en daar stond fien me op te wachten ze begon daar helemaal te roepen op me :s En ik heb dan ook me gedacht gezegd tegen haar wat ik vind van haar en begon te wenen enz nja ben gevoelig :s en ik ging weg want kon het nie meer uithouden ben naar een vriendin geweest van andere klas ezo.. Moest echt kalmeren want ik flipte totaal en toen ik dus wegliep hoorde ik die 5 meisjes van me klas zo hard uitlachen hé oh damn ik was kwaad ! en dat allemaal opme verjaardag :o Ik moest dit kwijt sorry


    Keep on smiling

    Dat is ontzettend klote. Vooral om te bedenken dat zeker kwart jong Nederland met G-Star loopt en je heus niet de enige bent. Ik had zulke ellende ook eens gehad, maar dan iets anders. Het is moeilijk misschien nu, maar draag je kleding met trots. Je weet van wie je het hebt gekregen en dat diegene jou er een groot plezier mee wilde doen.
    Fijne verjaardag!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Dat is ontzettend klote. Vooral om te bedenken dat zeker kwart jong Nederland met G-Star loopt en je heus niet de enige bent. Ik had zulke ellende ook eens gehad, maar dan iets anders. Het is moeilijk misschien nu, maar draag je kleding met trots. Je weet van wie je het hebt gekregen en dat diegene jou er een groot plezier mee wilde doen.
    Fijne verjaardag!


    Ja het is waar in België lopen er ook zoveel rond met G-star.. Ze zegt dat ik sinds ik vriendinnen was met haar helemaal ben veranderd van kledingstijl maar dat is niet door haar maar door een andere vriendin van me en door me vriendje.. Ze is gewoon jaloers denk ik en dankjewel om te reageren op mijn topic want had eigenlijk wel nood aan reactie er op.. Iemand anders die het begrijpt


    Keep on smiling

    Haha ^^ NP. Achja, je kledingstijl veranderen is niet iets slechts, je wil jezelf eens van een andere kant laten zien, wat verfrissends. Dus het enige advies dat ik kan geven is het bekende 'Heb Schijt'. _O_ ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Dat is ontzettend klote. Vooral om te bedenken dat zeker kwart jong Nederland met G-Star loopt en je heus niet de enige bent. Ik had zulke ellende ook eens gehad, maar dan iets anders. Het is moeilijk misschien nu, maar draag je kleding met trots. Je weet van wie je het hebt gekregen en dat diegene jou er een groot plezier mee wilde doen.
    Fijne verjaardag!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dat zijn toch geen echte vriendinnen? Als ze jou om één zo'n incident helemaal gaan negeren enzo? Echte vriendinnen zouden je duidelijk maken dat ze er niet zo blij mee zijn, zodat jij er iets aan kan veranderen.
    Maarja, ik heb ook genoeg mee gemaakt dat ik dacht dat ik echt goede leuke vriendinnen had.. niet dus.
    Ik wens je veel succes nog hiermee, en fijne verjaardag!

    p.s. Hee, jou ken ik!

    fijna verjaardag maar niet heus O_O

    hoezo kinderachtig?ô_o


    If you believe in yourself anything is possible

    Dat is echt kinderachtig. Jij draagt toch gewoon wat je zelf wil? Daar moeten zij zich niet mee bemoeien. Als ik jou was zou ik gewoon dragen wat je zelf wilt, en niet luisteren naar wat anderen van je vinden. Laat die meisjes lekker praten, echte vriendinnen zijn het volgens mij ook niet als ze zo over je praten ;o En een fijne verjaardag trouwens!

    Ha. Ha. Ha.
    Wat de geslachtsgemeenschap.
    Dat merk is niet van haar, dat merk is van iedereen, dus ofwel, iedereen mag het dragen.
    Wat denkt zij wel niet, dat zij dat merk bezit?
    Jij mag dat merk dragen, klaar uit, daar heeft zij niets over te zeggen. En ik weet dat je haar niet na doet, want waarom zou je?
    Zucht. Trieste wereld >,<


    Life is hard and then we die

    Ivan schreef:
    Dat is ontzettend klote. Vooral om te bedenken dat zeker kwart jong Nederland met G-Star loopt en je heus niet de enige bent. Ik had zulke ellende ook eens gehad, maar dan iets anders. Het is moeilijk misschien nu, maar draag je kleding met trots. Je weet van wie je het hebt gekregen en dat diegene jou er een groot plezier mee wilde doen.
    Fijne verjaardag!


    Had het zelf niet veel beter kunnen verwoorden Iv. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Predictable schreef:
    Dat is echt kinderachtig. Jij draagt toch gewoon wat je zelf wil? Daar moeten zij zich niet mee bemoeien. Als ik jou was zou ik gewoon dragen wat je zelf wilt, en niet luisteren naar wat anderen van je vinden. Laat die meisjes lekker praten, echte vriendinnen zijn het volgens mij ook niet als ze zo over je praten ;o En een fijne verjaardag trouwens!


    Ik heb voor mezelf besloten dat ik hun gewoon met rust laat, ze zijn me niet waard als ze me laten vallen voor zo iets dom! Ze zullen het ooit wel eens inzien zeker?

    & dankjewel iedereen voor de verjaardagswensen :d


    Keep on smiling

    zo zie je maar weer hoe volwassen sommige mensen zich kunnen gedragen...


    A Noble was Born in Chaos

    PUKKELxDING schreef:
    Ha. Ha. Ha.
    Wat de geslachtsgemeenschap.
    Dat merk is niet van haar, dat merk is van iedereen, dus ofwel, iedereen mag het dragen.
    Wat denkt zij wel niet, dat zij dat merk bezit?
    Jij mag dat merk dragen, klaar uit, daar heeft zij niets over te zeggen. En ik weet dat je haar niet na doet, want waarom zou je?
    Zucht. Trieste wereld >,<


    Ja zo dacht ik er ook over, ik zei het tegen me vriendje dat dat merk niet alleen voor haar gemaakt is! Inderdaad het is een trieste wereld vol zielige meisjes die denken dat ze alles zijn !


    Keep on smiling

    Wat klote zeg. Kan je zien dat ze niet echt vriendinnen zijn. Maakt het wat uit als je haar na zou apen? Jij draagt gewoon wat je leuk vind en dat moeten ze maar accepteren.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow!
    Begrijpelijk dat je je zo voelt!
    Maar weetje, eigenlijk moet je hier blij mee zijn!
    Nu weet je dat dat niet je echte vriendinnen zijn. Als je dus met een probleem of iets dergelijks naar ze toe was gegaan, wist waarschijnlijk de hele school het, aangezien je ze dus niet kan vertrouwen. Op dit moment voel je je wel heel kut, maar dat gaat over, en nu kunnen ze je niet nog een keer kwetsen...

    Und of course; happy b-day(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb perfect hetzelfde meegemaakt. Het beste dat je kan doen, and I know it's hard, is die zogenaamde "vriendinnen" van jou negeren en met de andere mensen uit jouw klas omgaan :) Good luck <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California