• Voor twee weekjes gaat mijn vader weg.
    Hij organiseert fietsreizen in het buitenland, voor fietsers in Nederland. Er gaan zo'n 20 man mee of zo.
    Dit keer gaat ie naar Frankrijk, ook door bergen en zo.
    Hij rijdt mee in zijn gehuurde busje, met allemaal eten erin. Dan stopt hij ergens, en dan zet hij allemaal eten klaar in mandjes. Zoals appels, broodjes, koeken, tomaten, water, energy pillen, etc. En dat vinden al die mensen heel erg leuk, hij krijgt er namelijk altijd heel veel complimentjes voor enzo. Dan vind ik papa lief. :3
    Maar goed. Ik werd weer sentimenteel. Duuus, nu moet ik mijn vader voor twee weekjes missen.
    Of is dit kort, voor sommige mensen hier?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vader is ook 2 weken weg
    naar Turkije x3
    Maar hij komt over een week alweer terug =]


    Pop ate my heart.

    Voor mij is het kort (Ik mis hem al jaren), maar ik snap wel dat het voor jou moeilijk is.. Maar joh, hij heeft het 2 weken leuk, jij hebt het 2 weken lekker rustig en daarna zijn jullie alleen maar nóg blijer om elkaar te zien, ghehe


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Voor mij is het soort van kort 8)
    Maar dat komt omdat mijn vader zeg maar om de anderhalve week in Parijs woont ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hm voor jou is het kort een meisje uit mijn klas moet haar vader heel lang missen want hij is schipper. Maar als je het niet gewent bent is het wel kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn stiefvader is heel vaak 2 weken weg voor zijn werk, maar dat is al twee jaar zo, dus mij maakt het niet meer zoveel uit. Ik ben wel altijd weer blij als hij terug is hoor, want hij werk op de Noordzee. Ik weet wel dat de eerste keer dat hij weg ging best wel raar was en dat ik hem toen ook veel miste, maar ik ben er nu aan gewend :'D
    En mijn biologische vader zag ik soms 2 maanden niet ofzo. Dat vond ik vroeger erg, maar nu totaal niet meer. Laat hem maar lekker zijn gang gaan ;'p


    Caution first, always.

    Mijn vader gaat nooit weg. En hoe hard het misschien ook klinkt. Van mij mag hij wel een paar weekjes weg. Dan heb ik geen ruzie met hem en mijn moeder hoeft me dan niet te beschermen. Ik denk eerlijk gezegt dat het goed voor ons gezin zou zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet mijn vader sinds 2 jaar voor de rest van m'n leven missen..

    Absoluut niet gemeen bedoeld, dat bovenstaande tegenover jou.

    Ik vind het een heel mooi/lief gebaar van je vader & gaaf dat'ie dat gaat doen :'). Jammer dat'ie daarvoor even weg is, hehe.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Voor mijn doen is het kort. Al vanaf jongs af aan bleef mijn vader vaak voor een maand of zes weken weg, ik ken niet anders. Wellicht één van de factoren die eraan hebben bijgedragen dat hij vreemd is gegaan...


    No growth of the heart is ever a waste

    Krylya schreef:
    Ik moet mijn vader sinds 2 jaar voor de rest van m'n leven missen..

    Absoluut niet gemeen bedoeld, dat bovenstaande tegenover jou.

    Ik vind het een heel mooi/lief gebaar van je vader & gaaf dat'ie dat gaat doen :'). Jammer dat'ie daarvoor even weg is, hehe.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn vader moet soms ook weg. Soms is het handig en soms mis ik hem, maar hij is nooit langer dan twee à drie weken weg waar ik ontzettend blij mee ben. [:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik snap je,
    Mijn vader gaat regelmatig off road rijden in het buitenland.
    & Naar school in de grote steden hier in Nl ( en aangezien wij in drenthe wonen, blijft hij daar dan slapen, want is anders te lang rijden )
    & dan miss ik hem zeker.


    Vampire Heart.

    Nee, dat is niet kort! Ik snap het heel goed, maak iets leuks voor hem als hij weer thuis komt en laat hem daardoor bijvoorbeeld weten hoe erg je hem wel niet gemist hebt :3


    your eyes are like stars in the night.