• Zit ik vanmiddag heerlijk buiten in het zonnetje, en even aan niets te denken.
    Denkt mijn moeder dat het leuk is om een heel serieus gesprek te houden over seks, de pil en voorbehoedsmiddelen.
    En aangezien ik al van alles op de hoogte ben vanaf mijn 10e ofzo, heb ik daar niet echt behoefte aan. En sowieso als ik een probleem heb met zoiets -nooit gehad- dan vertel ik dat wel aan vriendinnen.
    Maargoed, ze bleef maar doorzeuren over condooms en blabla.
    En ik zat echt: 'Dude, ik weet ondertussen na 5 voorlichtingsdagen op school ook wel hoe dat werkt, en na 3 hoofdstukken biologie ken ik ook wel alle soa's uit mijn hoofd, dus stop met zeuren.'

    Maar ze bleef echt driekwartier doorgaan hoor, haha.
    Ik ga haar echt niet vertellen hoever ik al ben gegaan enzo hoor D: Zo ben ik echt niet.
    Zegt ze daarna: 'Je moet wel tot je 45ste tegen je vader zeggen dat je nog maagd bent, anders wordt ie boos.'
    DUS (cat)

    Praten jullie ouders daar vaak over?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nee,dat heeft geen nut meer in mijn geval ='3


    If you believe in yourself anything is possible

    Like, never..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    'Zegt ze daarna: 'Je moet wel tot je 45ste tegen je vader zeggen dat je nog maagd bent, anders wordt ie boos.'
    Hahahahahha, lol. (':
    Mijn moeder heeft me serieus nog nóóit voorlichtingen gegeven, mijn oma wel :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn ouders zijn daar heel open over, en ik heb er geen probleem om erover met ze te praten, eigenlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja. Mijn ouders blijven maar zeggen dat als ik seks zou hebben, ik het aan ze moet vertellen en ze het dan niet erg zouden vinden enzo. En mijn vader bied zelfs wel eens aan om de pil voor me te halen.. Echt vreselijk, haha. En ze kunnen ook zo lang doorpraten ;o

    Het enige wat mijn moeder echt altijd zegt is: "Ik weet dat jij met een oudere jongen thuis komt. Dat is niet erg, maar hij wilt dan wel sneller seks met jou. En ik hoop, dat als je dr klaar voor bent dat je dan naar me toe komt".

    Kan wel; mijn vader praat er niet over en mijn moeder like, hééél erg soms. En ook al als ze dat doet luister ik gewoon niet, dan zeg ik alleen maar; 'uhu, uhu' en dan haalt ze haar vriend erbij en gaat ze allemaal sekstische praatjes houden. Maarja, niet dat dat me boeit. Ik ga gewoon weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn moeder zegt alleen maar dat ik het niet moet gaan doen tot ik afgestudeerd ben. Dan ben ik 22, met een beetje mazzel. Nou, ik zie het nog wel maar ik doe het wanneer ik eraan toe ben en er degoeie kandidaat voor heb. And belive me, dat is al een zoektocht op zich en ik heb me momenteel even bij mijn lot neergelegd.
    Kinda annoying dat vrienden om je heen allemaal iemand hebben en jij niet, maar das een ander verhaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Armani schreef:
    Like, never..


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn moeder praat daar niet over. Als het aan haar ligt dan blijf ik mijn hele leven maagd. En mijn pa boeit het geen flikker zolang ik maar niet voor mijn 18e zwanger word want volgens hem moeten zij dan voor het kind zorgen omdat ik toch nooit wat doe (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ivan schreef:
    Mijn moeder zegt alleen maar dat ik het niet moet gaan doen tot ik afgestudeerd ben. Dan ben ik 22, met een beetje mazzel. Nou, ik zie het nog wel maar ik doe het wanneer ik eraan toe ben en er degoeie kandidaat voor heb. And belive me, dat is al een zoektocht op zich en ik heb me momenteel even bij mijn lot neergelegd.
    Kinda annoying dat vrienden om je heen allemaal iemand hebben en jij niet, maar das een ander verhaal.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jep. In de zomer had ik een 'scharreltje' en toen vonden mijn ouders het leuk om keihard en midden in een restaurant te gaan praten over condooms etc. Ik schaamde mij echt dood.


    I am an idiot, I move.

    Ik kan daar altijd heel open met mijn moeder over praten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jazeker, maar dat is niet meer nodig. Ze weet wel dat ik het veilig doe en dat mijn vriendje ook zo verstandig is :]
    Maare heb je dan een vriendje? Dat ze denkt dat het nodig is om jou eens flink op de hoogte te brengen?
    :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Miauw schreef:
    Ik kan daar altijd heel open met mijn moeder over praten.


    Same here. Ik kan met me moeder praten alsof ze me beste vriendin is. (Meestal dan)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.