• Nou, ik had gisteren weer Duits, en een vriendin was voor de tweede keer mijn arm aan het onderkladderen, terwijl we eigenlijk een oefenleestekst moesten maken. Maar we doen al het hele jaar niks anders, en iedereen wordt er echt schijtziek van.
    Maargoed, die man werd dus vet pissig op ons, omdat we ook de hele tijd zaten te lachen en blabla. Dus die stuurde ons er gewoon uit. 'Ga die oefentekst maar verder op de gang maken.'
    Dus wij naar de gang, en die vriendin natuurlijk gewoon verder gaan met tekenen (cat)

    Anyway, zitten we daar dus even buiten. Hoor je ineens keihard uit het lokaal komen -met de deur dicht- : 'Stelletje ongemotiveerde sukkels! Ik heb hier helemaal geen zin meer in, bekijk het maar. Loop maar weg als je toch niks gaat doen, je hoeft niet terug te komen!'
    En ik ging al helemaal stuk om zijn uitspraak van het woord sukkels, maargoed.
    Toen liep de hele klas het lokaal uit, en die vent daar maar hopeloos achterblijven :'D

    Maargoed, wat mijn punt was: Schelden jullie leraren wel eens iemand uit? (krul)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 19:47 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ohja. Best vaak, eigenlijk x:

    onze nederlands leraares scheld heel veel op de klas waar m'n bff in zit,vet lullig want hij kan daar niet tegen en komt ie bij mij huilen:X


    If you believe in yourself anything is possible

    Vast wel... kan me op dit moment niet echt iets herineren :'D

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 20:02 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja, zo nu en dan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Juah vndg nog mijn muziekleraar hij zei tegen een meisje uit mijn klas ; doe niet zo kinderachtig met je vingers tegen je wangen aan gedrukt(omdat ze probeerde te stoppen met lachen),Je bent een wijf van 14 á 15 jaar,kom op zeg!

    en ik moest daardus om lachen omdat hij zo dom bezig was en toen zei ik ; ik moet plassen!.
    Zegt hij ; heb je pech!
    Dus ik ; ik plas in mijn broek haha!
    Zegt hij ; doe maar,plas maar lekker in je broek,ik ruim het niet op daar hou ik niet van!

    omg :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja, mijn Geschiedenis leraar is een kei in het vriendelijk uitschelden met woorden van eeuwen geleden! (nerd)

    UNCOMMON schreef:
    Ohja. Best vaak, eigenlijk x:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hieer ook eigenlijk wel xD
    vooral de leraar nederlands hij zei iets met van je hebt een iq van een Pinda

    ik zo tegen de vriendin naast me : Ohwww hij zei Pinda XD wij gingen stuk xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ehm laatst nog een vervanger schreeuwde keihard op de speelplaats zeg maar zodat heel de school het zowat kon horen: Liegende Achterlijke Idioot dan je bent denk effe na oké! (de rest die het hoorde hadden zo'n moeite hun lach in te houden waaronder ik en nog n paar naar binnen liepen en toen heel lang de slappe lach hadden)

    Mijn Latijn leraar scheld met t(...)nglijer [Niet tegen de klas ofzo hoor]. Maar hij is wel superaardig :].

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 20:56 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Bij ons mogen wij niet schelden, maar leraren kunnen er ook wat van. Allen bij ons lovhen wij ze eerder uit vanwegen hun gebrek aan computer kennis xD


    Love sheds light one the darkest of times

    WHAHAHAH kei leuk!
    Ja onze leraren schelden ook, maar dan gaan we keihard lachen. Mn mentor werd heeelemaal boos en toen riep ze zo "EN NU GAAN JULLIE LUISTEREN, STELLETJE TRUTTEN!" X'DDD


    I don't need words to feel those lips.

    soms wel...
    laatst zei mijn mentor "... kut-... ..." weet niet meer precies wat het precies was...was wel grappig xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    UNCOMMON schreef:
    Ohja. Best vaak, eigenlijk x:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yepyep, ik had een paar jaar geleden een godsdienstlerares die regelmatig "Godverdomme" door de klas riep... Kwestie van het goede voorbeeld te geven xD


    And the wheels just keep on spinnin'