• Hi!
    Ik draag heel graag gekleurde broeken. Afgelopen tijd waren ze in, dus toen kon ik ze heel makkelijk vinden, maar nu zijn ze uit en kan ik ze niet meer vinden.
    Weten jullie waar ik gekleurde broeken kan vinden?


    To live would be an awfully big adventure

    attitudeholland.nl ?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shokubeni schreef:
    attitudeholland.nl ?


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Of kijk op de markt?


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Ik heb er nog twee een blauwe en een paarse maar daar staat panterprint op op die blauwe niet. En ik doe ze weg.
    Maar op attitudeholland.nl hebben ze ze ook wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm, daar heb ik een tijd geleden ook naar zitten zoeken, in Antwerpen dan wel. :')

    Toen hadden ze die hier in de Sting, misschien bij jullie ook? ^^

    Bij de London sws wel (: En anders goed zoeken, want ik zie ze nog steeds wel haha.


    -

    Ze hingen een tijdje bij de coolcat, alleen dat is meestal rond de herfst. Ik kan je dus niet helpen.(zip)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb een gele, groene, rode, donkerblauwe, zwarte en een grijze, allemaal gekocht bij de New Yorker of de Coolcat, en in Azie, hehe :'d
    Of attitudeholland.nl , ook een goeie site :]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 20:05 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik heb een roode, ee paar met zwarte en een roze met zwarte.
    jha ik weet eigenlijk niet., ;x overal en nergens eignelijk.
    ik weet alleen dat ik die roze met zwart bij attitude vandaan heb. die andere 2 uit kleine onopvalende winkeltjes in de stad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb er ook heel veel... :$ Iedereen vind me raar o,mdat ik ze draag... Maar dat kan me niks schelen :O

    :D

    Prodigy schreef:
    Hmm, daar heb ik een tijd geleden ook naar zitten zoeken, in Antwerpen dan wel. :')

    Toen hadden ze die hier in de Sting, misschien bij jullie ook? ^^

    Daar heb ik ook al gekeken toen ik toevallig in Alkmaar was. Daar heb ik een paarse en een witte vandaan, maar voor de rest kon ik daar niks vinden;) Of ik ben gewoon blind:X

    Attitudeholland.nl heeft gave kleren. Bedankt voor de site:)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 22:20 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Ik weet welke je bedoelt en daar was ik een tijd geleden (lees 6 jaar ofzo) ook helemaal weg van. Helaas toen ik de kans had er één te kopen, had ik geen geld -.-
    Misschien outletstores?


    No growth of the heart is ever a waste

    Shokubeni schreef:
    attitudeholland.nl ?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    London.

    Teminste daar heb ik wel een paar weg.


    Vampire Heart.

    Je kunt ook als je ze nergens kunt vinden een witte broek kopen en met speciale kledingverf het verven. Volgensmij moet dat in de wasmachine, Maar ik weet het niet zeker


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday