• Alowwa!
    vandaag tijdens de gym we speelde slagbal:
    ik ving geen bal (zoals altijd) en dan moet de jongen waar ik n chrush op heb de bal slaan, en die kwam recht in me maag, het deed geen pijn hoor maar een tijdje geleden hoorde ik van een meisje bij mij uit de klas dat hij en zijn vriend verliefd op me waren, ik denk dat is een grap (k weet het nosteeds niet)
    maarja hoe moet ik dit zien:
    1. hij was geconsentreert (maar niet op t spel maar op mij)
    2. niks gewoon stom toeval!
    3. hij wou me echt pijn doen en haat me
    SOS please help me!!!

    Huh, is hij nou verliefd op je, of haat hij je nou? :8 Beetje raar...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    FunkadeliC schreef:
    Huh, is hij nou verliefd op je, of haat hij je nou? :8 Beetje raar...

    k heb zelf geen idee wat het is dus daarom vraag ik wat jullie denken
    AUB niet 1 kiezen omdat je me geen slegt nieuws wil brengen als jij denkt dat het optie 3 is gewoon zeggen!

    Ik denk dat het toeval is. Het was vast niet de bedoeling om op jou te slaan, dus ik denk dat hij het niet expres deed, maar ook niet omdat hij op jou geconcentreerd was. (Ik heb laatst gelezen dat jongens tijdens sporten niet op meiden letten als ze zelf aan zet zijn.)
    Good luck!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Oooooh ik snap dat we moeten kiezen. Nouja, als je laatst van iemand hoorde dat hij verliefd op je is, zal hij je vast niet met opzet pijn doen. Hij wilde zich misschien gewoon uitsloven en daarom ging het mis. ;)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 13:40 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Uh, nou, het is wel heel knap als hij op jouw maag had gericht en dat de bal daar ook precies terecht kwam.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Uh, nou, het is wel heel knap als hij op jouw maag had gericht en dat de bal daar ook precies terecht kwam.

    hij is gewoon knap :9~ xD

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 14:58 ]

    PUKKELxDING schreef:
    Uh, nou, het is wel heel knap als hij op jouw maag had gericht en dat de bal daar ook precies terecht kwam.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2, sowieso :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    2. Ik vind het knap als hij iemand met een spelletje slagbal weet te raken met de bal. Of dat nou is uit liefde of haat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    2


    Why don't you break my heart

    ik denk 2


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Gewoon toeval denk ik; xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    PUKKELxDING schreef:
    Uh, nou, het is wel heel knap als hij op jouw maag had gericht en dat de bal daar ook precies terecht kwam.
    Idem. 2, geen twijfel mogelijk. ;D


    Only losers can act the way you do

    2


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik denk puur toeval, als hij op jou is of je haat, daar zal jij moeten achter komen. (: Veel succes. :Y)


    Stay calm and be a directioner.