• een rare vraag miss, maar lezen jullie liever een goed of een slecht einde in een story? want ik word zelf soms een beetje zat van alle sprookjeseindes, ik bedoel dan is er niets meer aan want dan denk je: oh het gaat toch wel goed aflopen. Dus nu weet ik niet goed wat ik moet doen, en vraag ik aan jullie: lezen jullie liever een goed of een slecht einde in stories in het algemeen?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hangt er vanaf vind ik :')
    Bij sommige stories is het leuker als het goed afloopt, bij sommigen als het slecht afloopt.


    You’re falling into history.

    Goed lijkt mij. Ik lees geen story's.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Een mix van goed en slecht vind ik wel leuk. Ik bedoel, dat het op zich goed afloopt, maar er toch nog wat nare dingen aanzitten. Dan is het niet té zoetsappig.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 12:46 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Het leukste einde is een origineel einde. Al is het goed of slecht.

    Een slecht einde past er soms ook wel bij :3
    maar geen open eindes dat vind ik echt irritant XD

    Ik hou van open eindes, maar ook weer niet. Ik vind het leuk als je zelf kunt fantaseren, maar ik vind het ook leuk als je zelf weet hoe het afloopt (ik ben raar, ja :'D).
    Maar een goed/slecht einde, maakt mij niet echt uit, zolang er maar een einde is (:


    Never run out of reasons to smile...

    Een mix van goed en slecht vind ik wel leuk. Ik bedoel, dat het op zich goed afloopt, maar er toch nog wat nare dingen aanzitten. Dan is het niet té zoetsappig.
    ja, das ook wel waar,
    Het leukste einde is een origineel einde. Al is het goed of slecht.
    en dat ook, dus moet ik maar gaan denken over originele eindes :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.