• De stelling van vandaag luidt:
    Kindersterren hebben geen jeugd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maartan schreef:
    ligt eraan


    you were born original don't die as a copy

    Als het hun keuze is, dan ja..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    soms


    Life´s shit, holy shit

    Oneens. Voor sommige is het fantastisch. Je moet natuurlijk niet in alle roddelbladen terechtkomen...


    I'm not your princess

    Sutherland schreef:
    Iedereen heeft een jeugd, het gaat erom of het een goede of een slechte jeugd is.


    Je moet worden wie je bent.

    Ivan schreef:
    Als je Michael Joseph Jackson heet wel ja.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Eens!
    als je vanaf 1 t/m 8 jaar al begint (in kleine reclames denk maar aan die luier reclames) dan denk ik niet dat je er zelf al goed over na kunt denken en dan beslissen het je ouders, maar wie zegt dat dat kind het zelf wil? misschien wou die wel gaan studeren IN EEN NORMALE SITUATIE! Hun dromen zijn dan verpest, ze willen een normale jeugd maar krijgen dat niet, en meestal verpest het ook hun humeur of zelfs de rest van zijn/haar leven!
    MAAR... als je 15/16 of ouder bent en DAN kies je er voor dan had je beter moeten na denken! (soms beslissen de ouders het ook nog op die leeftijd!!!) en je kan nog altijd uit de showbizz stappen en zeggen, nee ik wil dit niet meer ik wil geen fans geen journalisten gewoon een normaal leven (het beste is het als je dat op tv of na een concert zegt) meestal is dan alles na 2/3 maandjes weer over (tenzij je fans veranderen in maniakken :Y)) (volgens mij heb ik te veel fantasie xD)

    Toothless schreef:
    Eens. Nou geen jeugd is overdreven, maar wel dat ze hun jeugd verpesten.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oneens

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 12:19 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    geen jeugd is wel wat serk uitgedrukt, maar iik denk wel dat een deel van hun jeugd eraan gaat


    A woman's best make up is her smile

    Caithlyn schreef:
    Hangt er vanaf hoe beroemd ze zijn, maar later belanden ze altijd in de goot omdat niemand ze meer wilt.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Eens, de meeste kindersterren weten niet eens wat het is om kind te zijn, ze moeten acteren, zingen etc. en ze hebben bijna nooit tijd om met vrienden te zijn, kinderdingen te doen ofzo. maar ja , ze zien wel meer van de wereld, en ontmoeten mensen die normale mensen nooit zullen ontmoeten. Je moet het er maar voor overhebben


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Dat vind ik wel ja.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ivan schreef:
    Als je Michael Joseph Jackson heet wel ja.

    Haha ik moest ook gelijk aan hem denken 8B


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Toothless schreef:
    Eens. Nou geen jeugd is overdreven, maar wel dat ze hun jeugd verpesten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.