• De stelling van vandaag luidt:
    Kindersterren hebben geen jeugd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ligt eraan denk ik


    true beauty is on the inside ^^

    Toothless schreef:
    Eens. Nou geen jeugd is overdreven, maar wel dat ze hun jeugd verpesten.


    Hope goes lost but never dies.

    Sutherland schreef:
    Iedereen heeft een jeugd, het gaat erom of het een goede of een slechte jeugd is.

    ligt eraan,als je toevallig uit de goede baarmoeder komt waardoor je eigelijk gelijk beroemd bent en dus eigelijk niet normaal kind kunt zijn; jah dan wel,anders niet


    If you believe in yourself anything is possible

    Oneens.


    "POTATOOOOOE!"

    Toothless schreef:
    Eens. Nou geen jeugd is overdreven, maar wel dat ze hun jeugd verpesten.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Over het algemeen: eens.
    Tieners rond de 15 jaar die kiezen er vaak zelf voor en zijn zich tegenwoordig best wel bewust van de voor- en nadelen van beroemd zijn.
    Maar jongere kinderen die kiezen er vaak niet zelf voor. Die hebben ouders die het voor ze kiezen. Ze groeien ermee op en zijn niet anders gewend, maar alsnog is hun jeugd verpest.


    To live would be an awfully big adventure

    Meestal niet, nee.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Deels mee eens deels mee oneens. Als ze er zelf voor kiezen oneensm,wand dan beslissen ze veel dingen zelf,en het is dan hun eigen keus. Als ze het van hun ouders moeten(denk maar aan Jackson) dan niet nee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hangt er vanaf hoe vaak ze optreden en hoe beroemd ze zijn. Bv. Justin Bieber of Miley Cyrus zullen wel geen jeugd hebben denk ik, ze doen te veel optredens en zijn veel te beroemd.

    Eens.


    Simple, but effective.

    hangt er van af.

    Er zijn heel veel kinderen die niet beroemd zijn en ook nauwelijks een jeugd hebben, denk maar aan de sloppenwijken in Brazilië, Afrika...
    en geld hebben ze dan ook niet.

    Natuurlijk moet er bij die kindsterretjes rekening gehouden worden met hun leeftijd. Geen later optredens, ook vrije tijd enzo.
    Maar ze hebben het beter in de hand dan de kinderen uit brazilië ofzo...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Jawel hoor, alleen niet een normale.


    Life is hard and then we die

    Oneens

    Ze hebben wel een jeugd, maar op een hele andere manier wat ook leuk is om mee te maken


    Don't stop believing, and you will be happy