• Die film was laatst op TV, horror en gebasseerd op ware feiten Dx

    200 jaar geleden kon Parijs hun lijken nergens meer kwijt, ze hebben ze toen maar onder Parijs gedumpt, in de catatomben. De Catatomben zijn 300 miles (geen idee hoeveel dat is in NL) lang en is een doolhof.
    In de film worden daar feestjes gegeven en ze vertellen dat een Duivels paar een kind hebben gekregen, die met rauw vlees hebben gevoed en een geitenkop als masker hebben gegeven en vastgeketend aan kettingen. Hij ontsnapte, vermoordde ze en dwaalt door de Catacomben. De hoofdpersoon raakt verdwaalt en word dus achtervolgd door dat... ding.

    Nomnomnom, spoiler: Het was allemaal een grap van haar zus, haar vriend had gewoon een nep masker op. De hoofdpersoon heeft ze allemaal vermoord van schrik.


    Maar ik wist niet dat er echt 7 miljoen lijken onder Parijs liggen ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm.. niet zo raar. Franse revolutie, 30000 Fransen vermoord. Tja, waar moet je die laten in zo een korte tijd? Juist ja.


    Life is hard and then we die

    Exercitus schreef:
    Ik wel,dat heb ik ooit eens gelezen. Ze liggen er nog,en je kan er naar binnen.


    EEEIIWWW!! voor dat ik daar ooit naar binnen ga ><'

    Ik wil die film nu zien trouwens :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.