• Stel je voor:
    je zit je op school tijdens informatica te vervelen en je denkt 'ik ga gewoon effe men mail nakijken, een beetje op facebook zitten,...'

    je tikt het adres bovenaan in en dan komt er zo'n stomme webfilter op -_-

    Vroeger was dat er nooit en ineens kunnen we niet meer op facebook, twitter,...
    Perfecte timing vind ik wel, zo'n twee weken voor de examens. Maar ja, wat moet ik nu doen?

    Nog iemand die last heeft van die hatelijke filters?


    Real music is hidden behind the notes

    jap. WIj kenne ook niet op hotmail en ook niet op youtube. echt schit. maar bij ons kontroleren ze na gebruik wat je op je computer hebt gedaan als ze het niet vertrouwen. ze kunnen zelfs je meils lezen. :@


    When words fail music speaks

    bij ons oop school is alles geblokt, behalve Facebook .. volgns mij


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bij ons zetten ze meestal het internet uit ;o


    Let us die young or let us live forever.

    Bij ons zijn alleen pro-ana sites geblokkeerd. En het internet loopt altijd vast als je op Facebook of hyves gaat haha.


    Your make-up is terrible

    Ik kan overal gewoon op :'D


    -

    Bij ons zijn alle mogelijke spelletjes-site geblokkeerd, hyves, twitter (en al dat soort sites) en pro-ana sites (en al die dingen). Lang leve Q_O_


    To live would be an awfully big adventure

    Bij ons is ook zowat alles geblokkeerd, Quizlet gelukkig niet, maar de leraar kan vanaf zijn computer wel controleren wie wat doet.

    Alles behalve Hyves, YouTube en Hotmail zijn bij ons geblokkeerd. Quizlet ook. D:
    Als je wel op die sites wil dan moet je naar http://www.hostbypass.com gaan, en daar in het blauwe balkje de link intikken. Is 'ie wel wat slomer, maarja. (krul)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 17:00 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha, gewoon op AnoniemSurfen gaan, ftw. ^_^


    Alis volat propriis.

    echt superdom, bij ons hebben ze alles geblokkeerd, behalve hyves. XD


    Shit happens, but life goes on.

    HelloMyHate schreef:
    bij ons is er niks geblokkeerd, maar de leraren lopen wel constant rond te controleren, dus eigenlijk kan je niks doen


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    bij ons kan je overal eigenlijk wel op. Je kunt alleen niet downloaden. Maar de mediatheek personen sturen dan zo'n vreemde pop-up van: AAAN HET WERK JIJ!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Je moet zoeken naar die unblock sites ö


    I don't need words to feel those lips.

    wiesurft.nl of www.proxysmurf.nl, zo kan je er wel op. Bij ons is namelijk ook bijna alles geblokkeerd en zo kan ik overal nog op. (:

    Highway schreef:
    Bij ons is zowat alles geblokkeerd. Quizlet gelukkig niet _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.