• Oke, mijn mam is volgende week (2 juni) jarig, en ik ga binnenkort een cadeautje kopen.
    Maar, het probleem is dat ik niet weet wát ik moet kopen. Wat koop je voor je mam als ze in een revalidatiecentrum ligt, haar rechterbeen en arm niet kan bewegen, niet duidelijk kan praten en niet goed kan zien?
    Ik ben echt radeloos, en ik wil echt een leuk cadeau voor haar uitzoeken, zodat ze misschien haar gedachtes een beetje opzij kan zetten.
    Bij voorbaat dank :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Koop haar favoriete bloemen, rustgevende muziek waar ze van houdt en/of een lieve knuffel. Maak een gedichtje met een betekenis die je haar voorleest. Iets in die richting?
    Als ik vragen mag, hoe komt ze aan al die verwondingen? Iniedergeval sterkte en beterschap (:


    your eyes are like stars in the night.

    Een fotolijstje met een foto van het gezin of van jou en je mam, bloemetjes, knuffeltjes Ö?


    I don't need words to feel those lips.

    Een moeder dochter armbandje. Misschien een beetje duur, maar dat had ik ook vorig jaar voor mijn moeder gekocht toen ze jarig was. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Muziek?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een paar goede films/boeken misschien?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    Koop haar favoriete bloemen, rustgevende muziek waar ze van houdt en/of een lieve knuffel. Maak een gedichtje met een betekenis die je haar voorleest. Iets in die richting?
    Als ik vragen mag, hoe komt ze aan al die verwondingen? Iniedergeval sterkte en beterschap (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Koop haar favoriete bloemen, rustgevende muziek waar ze van houdt en/of een lieve knuffel. Maak een gedichtje met een betekenis die je haar voorleest. Iets in die richting?
    Als ik vragen mag, hoe komt ze aan al die verwondingen? Iniedergeval sterkte en beterschap (:


    Ze heeft in oktober een hersenbloeding gehad :[


    I hope heaven needs you more than I do now.

    een cd, daar hoeft ze alleen naar te luisteren, en muziek is heel goed als je je slecht voelt.


    Alis volat propriis