• Hup Holland Hup! Nu jullie nog en we maken Oostblok landen eens af!

Sorry van die uitlating maar onze (België ) Tom Dice zit in de finale van Eurosong. En de hele zaal was plots: BELGIUM! Aan het roepen. Dat heb ik nooit eerder gehoord zenne ;|

Oh mijn favo's tot nu toe (buiten België ) zijn: Bosnië, Frankrijk (die komen me bekend voor), Ijsland en de rest zien we wel!

[ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 23:17 ]

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

het was echt goed ! ik was zo zenuwachtig , maar het is super dat we EINDELIJK eens in de finale zitten :'D

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Eindelijk ze zijn er is Bij xo

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Duitsland gaat winnen, dat is gewoon het beste. En gisteren vond ik Belarus het beste, & die gast was mooi. :9~

Some people make the world special just by being in it

Niiiiice ;D

I don't need words to feel those lips.

Tom heet het gistere echt goed gedaan!
    Nu ben ik benieuwd voor de zaterdag! :D
    Al denk ik wel dat Frankrijk goed gaat scoren! =D

Your Butt is Mine!

Tooooooooooooooooooooom <3
    ha zot, vroeger vond ik 'm raar maar sinds enkele maanden vind ik die geweldig en nu zeker nu hij in de finale zit ;3 Ik zat echt zo toen als dr nog maar 3 enveloppen waren van 'Ja, al die oostblok landen zullen weer tevreden zijn' en toen verscheen die Belgische vlag.
    Maar ik vond eerlijk gezegd Tom Dice één van de enige met een goed liedje. Neem nu Portugal, dat mens zong zo vals als iets.
    En voor de rest. Sorry Nederland, maar die inzending is lachwekkend & bagger :')

Ik keek naar "Mijn Restaurant" x)
    Ach ja, als Tom wint ontstaat er een mirakel! Zijn nummer is mooi, maar niet goed genoeg om te winnen, denk ik. Tja, ik kan eigenlijk niet commanderen want heb niet gekeken. ^^
    Tegenwoordig gaat het niet meer om 'het mooiste/beste liedje' maar hangen de oosterlanden samen in companie.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Finally :Y) Eindelijk iemand die kan zingen en een liedje heeft met inhoud ^^
    En nu hij is afgevallen, ziet het er allemaal nog beter uit (A) Allemaal stemmen ^^

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

voor het 1st in 6 jaar! Go Tom! We love you!

Go Tom, Go tommmm. it's all in the name. ;D
    ik vond Albanië ook wel cava, ook al is dat het enigste liedje dat ik helemaal bekeken heb. x')

[ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 15:08 ]

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

Alysse schreef:
    Duitsland gaat winnen, dat is gewoon het beste. En gisteren vond ik Belarus het beste, & die gast was mooi. :9~

Die rechtste in beeld?
    Zo ja ik was op die aan het kwijlen :9~

Ik start een poll op (:

Voor wie jullie denken dat gaat winnen van de eerste halve finale mensen & de 5 rechtstreeks geplaatste!

ik haat dat nummer van sjalalie sjalala. echt zoo een hekel aan,

Some angels have no wings.

Ik heb het vandaag ook gehoord. xd

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Amante schreef:
    Ik ga kijken want ik wil eens winnen met België :3

Only losers can act the way you do