• Wie zijn jullie girl crushes of gewoon bekende vrouwen/meisjes die jullie mooi vinden? :Y)

    Die van mij zijn Rachel McAdams, Dianna Agron (Glee), Natasha Khan (Bat For Lashes) en nog wel meer maar ik kan er even niet opkomen lol :3

    Nu die van jullie :D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Mischa Barton vind ik heel mooi -zonder dat ze anorexia heeft, dik is, of drugs heeft gebruikt dan-

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 19:55 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lady Gaga en Katy Perry vind ik heel mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg.
    Ik dacht dat er stond Girl BUSHES.
    Mijn crush is Ali King.

    Highway schreef:
    Mischa Barton vind ik heel mooi -zonder dat ze anorexia heeft, dik is, of drugs heeft gebruikt dan-


    Jaaa, in The OC :9~ Ik wilde haar erbij zetten, maar toen zag ik de foto's van toen ze aan de drugs zat ~_~
    maar ik kijk het eerste seizoen van The OC en omg, daar is ze knap ngl lol :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hahah daar begin ik nog niet eens over. Dan ben ik nog wel even bezig.

    Mijn number one crush zal altijd Nena blijven, hoe fout dat misschien ook wel in de positie waar ik me in bevind, maar ze is gewoon euwmaygosh. En waarschijnlijk snapt niemand dat, maar dat is niet erg. Dan is er tenminste meer Nena voor mij alleen :Y).

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 19:57 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    TheInCrowd schreef:
    Omg.
    Ik dacht dat er stond Girl BUSHES.
    Mijn crush is Ali King.


    ah ik dacht al dat ik iemand was vergeten :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah daar begin ik nog niet eens over. Dan ben ik nog wel even bezig.

    Mijn number one crush zal altijd Nena blijven, hoe fout dat misschien ook wel in de positie waar ik me in bevind, maar ze is gewoon euwmaygosh. En waarschijnlijk snapt niemand dat, maar dat is niet erg. Dan is er tenminste meer Nena voor mij alleen :Y).

    Haha ik wist gewoon dat je zoiets zou gaan zeggen! (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Miley Cyrus


    Stop wishing, Start doing..

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 9:17 ]

    Jennifer love Hewitt:$.

    http://www.yourengagement101.com/daily-101/files/2010/03/Jennifer-Love-Hewitt-relationship.jpg

    Voor de nieuwsgierige mensen onder ons (A)


    Life is like a box of chocolats,

    Leighton meester. Zij is zooo mooooooooooi :3


    SLOAN.

    Jessica Biel


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Lady Gaga & Hayley Williams (she got something :3)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Amber Rose. :Y)


    You move me ......... Kurt

    marbels schreef:
    Jennifer love Hewitt:$.

    http://www.yourengagement101.com/daily-101/files/2010/03/Jennifer-Love-Hewitt-relationship.jpg

    Voor de nieuwsgierige mensen onder ons (A)
    O tss pff, no way. Zij is ook van mij. Ook al ken ik haar niet. -eigent zichzelf JLH toe-


    Wie du mir, so ich dir.