• Laatst gingen we het proefwerk wiskunde nakijken, en bleek dat ik een 8,4 had. Wajooo, ik was zo blijk hè!
    We gingen dus nakijken en ik zag dat ik heel veel goed had. Maar bij mijn schetsen (het ging over sinus, cosinus, tanges etc. waarbij je driehoeken tekent en zo.) stonden allemaal dingen met: -1. Dus ik dacht; huh?
    Ik vroeg het zo en hij zei: 'Ja, je mag schetsen niet met pen tekenen. Bij elke schets met pen, is een punt aftrek.'
    ik kijk woedend door mijn toets en zie dat ik 4 punten minder heb! Alleen omdat ik die fucking schetsjes met een fucking pen heb geschreven! Ik ging uitrekenen wat ik anders had en raad eens: ik had mét die 4 punten erbij gewoon een 9,6 gehad! Een 9,6, JA.
    Man, ik was zo boos! Wat een mierenneuker als je daar punten voor gaat aftrekken!
    mijn vader gaat die wiskunde man bellen want hij vind dit ook gewoon gezeik, GO DAD. _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Outlaw schreef:
    Nouja het is wel algemeen bekend dat dat moet. Straks gaan ze ook nog zeggen dat het niet uitmaakt als je de berekening fout hebt want het gaat om het antwoord ofzo..


    Dan mogen ze dat bij ons wel wat eerder zeggen, in plaats van na drie jaar, na een proefwerk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zo een vriendin van mij, had een vraag goed. maar die vrouw had hem fout geteld. bijv;

    1 a V Juiste antw: A.
    2 d X Juiste antw: D.
    Dus mijn vriendin ging naar de lerares. Die vrouw zei zo van. Dat is geen D hoor dat is een B. Ze had echt duidelijk een d. Maar die vrouw zei nee enzo:Y)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 21:10 ]