• Laatst gingen we het proefwerk wiskunde nakijken, en bleek dat ik een 8,4 had. Wajooo, ik was zo blijk hè!
    We gingen dus nakijken en ik zag dat ik heel veel goed had. Maar bij mijn schetsen (het ging over sinus, cosinus, tanges etc. waarbij je driehoeken tekent en zo.) stonden allemaal dingen met: -1. Dus ik dacht; huh?
    Ik vroeg het zo en hij zei: 'Ja, je mag schetsen niet met pen tekenen. Bij elke schets met pen, is een punt aftrek.'
    ik kijk woedend door mijn toets en zie dat ik 4 punten minder heb! Alleen omdat ik die fucking schetsjes met een fucking pen heb geschreven! Ik ging uitrekenen wat ik anders had en raad eens: ik had mét die 4 punten erbij gewoon een 9,6 gehad! Een 9,6, JA.
    Man, ik was zo boos! Wat een mierenneuker als je daar punten voor gaat aftrekken!
    mijn vader gaat die wiskunde man bellen want hij vind dit ook gewoon gezeik, GO DAD. _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    GO DAD, GO DAD, GO DAD! Geef die mierenneuker op zijn kop!


    it's so empty living behind these castle walls

    Bij ons op school moeten we juist met pen tekenen. Anders kan de leraren wel eens "per-ongeluk" met de gom knoeien en dan zijn die tekeningen "per-ongeluk" weg. o-o


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Bij ons op school moeten we juist met pen tekenen. Anders kan de leraren wel eens "per-ongeluk" met de gom knoeien en dan zijn die tekeningen "per-ongeluk" weg. o-o

    Het is echt vaag, waarom hebben we niet gewoon allemaal dezelfde regels of zo. o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wow ;o
    had ik maar van dat soort punten x'D

    En ik heb binnenkort ook zo'n pw :3 maar dan ook met nog meer van dat soort shit (krul)

    Dat is echt zielig vn die vent ;o
    tsss; dat maakt toch helemaal niet uit ;o
    Bij ons is het ent andersom eiegnlijk, schetsen moeten in pen; (denk ik, het maakt eiegenlijk niet uit ;p )


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    PandaPirate schreef:
    Dat is bij ons ook zo O_o
    Idd mierenneukers x]

    Wauw. Hier moeten we ook met potlood die dingen tekenen maar ik ben vet slecht in sinus enzovoorts.
    En met slecht bedoel ik écht slecht. Een 1,2 op mijn SE.
    Nu mag ik volgend jaar geen wiskunde doen. *happydance*
    Maar ik wel vet jaloers op jou 9.6 / 8.4 O_O
    Dat is facking goed! _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ;o ja maar het moet ook gewoon met potlood ;x Bij ons is dat er zo ingestampt want straks doen mensen het bij hun Centraal Examen ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als hij 1 minpunt zou geven oke, dat is nog redelijk. Maar elke keer een punt aftrekken is lullig:O, bij ons doen ze dus gewoon 1x een punt aftrekken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Amen voor je vader. n__n Bij ons is dat gelukkig niet. En als het wel zo was: I'd start a riot.


    You move me ......... Kurt

    Wat een onzin...
    Nouja, mijn wiskundelerares is even erg.

    XLightAngelX schreef:
    Bij mijn school zijn ze met dat soort dingen pas erg..
    Als je bijvoorbeeld bij een driehoek abc schrijft, in plaats van ABC, heb je ook gelijk heel de opdracht fout:S


    ja dat is bij ons ook :S


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Hyperactive schreef:
    Wauw. Hier moeten we ook met potlood die dingen tekenen maar ik ben vet slecht in sinus enzovoorts.
    En met slecht bedoel ik écht slecht. Een 1,2 op mijn SE.
    Nu mag ik volgend jaar geen wiskunde doen. *happydance*
    Maar ik wel vet jaloers op jou 9.6 / 8.4 O_O
    Dat is facking goed! _O_

    Jikes, dat is best kut inderdaad.. Maar ik was ook een ramp in wiskunde hoor. Ik haalde nooit hoger dan een 4. Maar op een miraculeuze wijze haal ik nu alleen nog maar 7ens en 8en!
    Maar goed, geen wiskunde meer voor jou_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is bij ons ook. Is op het examen ook zo. Daarom kijken leraren daar nu al zo streng naar. Dus ik zou als ik jouw was goed in de gaten houden dat je dat met potlood doet. Anders kost het je gewoon je examen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nouja het is wel algemeen bekend dat dat moet. Straks gaan ze ook nog zeggen dat het niet uitmaakt als je de berekening fout hebt want het gaat om het antwoord ofzo..


    Everything means nothing, if I ain't got you.