• Laatst gingen we het proefwerk wiskunde nakijken, en bleek dat ik een 8,4 had. Wajooo, ik was zo blijk hè!
    We gingen dus nakijken en ik zag dat ik heel veel goed had. Maar bij mijn schetsen (het ging over sinus, cosinus, tanges etc. waarbij je driehoeken tekent en zo.) stonden allemaal dingen met: -1. Dus ik dacht; huh?
    Ik vroeg het zo en hij zei: 'Ja, je mag schetsen niet met pen tekenen. Bij elke schets met pen, is een punt aftrek.'
    ik kijk woedend door mijn toets en zie dat ik 4 punten minder heb! Alleen omdat ik die fucking schetsjes met een fucking pen heb geschreven! Ik ging uitrekenen wat ik anders had en raad eens: ik had mét die 4 punten erbij gewoon een 9,6 gehad! Een 9,6, JA.
    Man, ik was zo boos! Wat een mierenneuker als je daar punten voor gaat aftrekken!
    mijn vader gaat die wiskunde man bellen want hij vind dit ook gewoon gezeik, GO DAD. _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha dat is bij ons op school op zo echt genaaid.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amen voor je vader n_n


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wees blij. IK haal nooit hoger dan 4 voor wiskunde :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    Wees blij. IK haal nooit hoger dan 4 voor wiskunde :Y)

    Ik ook nooit. En nu ik een 9,6 kán halen, wil ik dat ook, haha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    En anders bel ik hem wel even...

    @Svenlee
    Graaaaag ;'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    My god, dat is heel dwaas! Sommige leerkrachten gunnen leerlingen gewoon hun punten niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bij ons op school is dat ook zo, hoor. En je krijgt ook geen punten als je met potlood schrijft. Komt geloof ik omdat dat bij je eindexamen uiteindelijk ook moet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij ons maakt dat niet zo uit. Ik vul mijn examens zelfs in met een paarse stylo :'D

    Dat doen ze bij ons ook.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is bij ons ook zo O_o
    Idd mierenneukers x]


    Pop ate my heart.

    Bij ons doen ze dat ook.
    En als je bij duits een hoofdletter of punt bent vergeten gaat er ook een punt af bij ons. -cry-


    Smiling but close to tears.

    Dat heb ik op mijn school ook. Ze zei; 'Ja, ik ben bang dat ik je een 4 moet geven want schetsen met een pen of stift mag niet.' En toen werd ik ook kwaad en zei: 'Dat is flauwekul zeg! Het is toch goed gelukt? Anders ga ik naar mijn mentrix toe!'. En dat dreigement hielp want toen had ik een 7,5 ;']

    (krul)


    Behind every great man there’s a great woman

    Elphaba schreef:
    Bij ons op school is dat ook zo, hoor. En je krijgt ook geen punten als je met potlood schrijft. Komt geloof ik omdat dat bij je eindexamen uiteindelijk ook moet.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij mijn school zijn ze met dat soort dingen pas erg..
    Als je bijvoorbeeld bij een driehoek abc schrijft, in plaats van ABC, heb je ook gelijk heel de opdracht fout:S


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.