• Tsja.
    zoals je leest Marvin is weer verliefd. Op een jongen in mijn buurt met sexy haar. Alleen jammer genoeg valt hij niet op jongens dus nu ben ik helemaal kapot. En dat is al sinds een paar dagen, ik huil alleen maar omdat ik me gekwetst voel.
    en nu begin ik een enorme zeikerd te worde. :]

    - Sorry dat ik jullie hier mee lastig val.


    I hope you die :3

    Ga zorgen dat hij op jongens valt óf koppel hem aan mij.
    Nee grapje.
    Ach, lieve marvin ik heb medelijden met je. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Oei... dat is wel een flinke domper. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik je hiermee kan helpen.. Chocola?


    Life is hard and then we die

    Dat is echt klote voor je! Ik weet niet wat ik moet zeggen want als je iemand echt leuk vind helpt niets.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Does Marvin need hugs? c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is niet leuk. Maar je komt er wel overheen hoor. Voor je het weet zie je weer iemand anders. Positief blijven denken! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    dear marvin ( begint een brief xD)

    voor iedereen is er 1 speciaal persoon waar je je hele leven bij blijft
    En ook Marvin komt die zeker tegen !
    positief blijven, gooi al je charmes in de strijd bij cute boys, en dan komt het helemaal goed !


    I solemny swear i am up to no good

    Ik voel me zo rot, dat ik nu al aan de alcohol zit. Dus ik ga straks heel raar typen. (krul)


    I hope you die :3

    Op elke potje past een dekseltje :Y).
    You will find someone, no worries.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 22:03 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Als je je verdriet maar niet weg gaat eten, want dan word je dik. haha. Maar nee, serieus. Dat vind ik écht écht heel rot voor je. Je kan niks doen, behalve verdergaan en andere leuke jongens en meisjes zoeken. x


    it's so empty living behind these castle walls

    Ah, dat vind ik kut voor je. Maar bedenk je maar zo; er zijn nog miljoenen andere jongens op deze wereld, voor je het heb je een leukere gevonden. (:

    Zoals iedereen zegt, vroeg of laat kom je wel iemand anders tegen die het zelfde voor je voelt.
    En misschien dat goed uithuilen nu wel een beetje helpt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I know how you feel.(krul)
    - niet dat ik op een meisje viel. Maar wel op een jongen.(nerd)

    -knuffelt-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je komt vanzelf echt wel iemand tegen waar het mee klikt.:)


    *insert philosophical cringe expression here*