Serieus ik snap nog steeds niet wat die twee daar nou deden.. in Eindhoven??
Happening 2: Vanmiddag na mijn werk ben ik naar Eindhoven Culinair gegaan, omdat mijn bedrijf daar ook een stand had. (Eindhoven Culinair is een horeca event waar de wat exclusievere bedrijven zichzelf verkopen) En daar lopen dus ook allemaal van die rijke stinkers rond, zoals altijd. Het is daar gewoon zien en gezien worden, maar dat boeit mij niet zo. Dus toen zegt ineens een collega van mij 'he daar heb je Rita verdonk' ik dacht dat ze een grapje maakt en dat boeit mij geen flikker, al loopt de koninging voorbij. Tis ook maar een mens en niet bepaald naar mijn interesse trouwens. Dus ik liep door. Uiteindelijk liepen we door zo'n straatje, staat Rita Verdonk ineens voor mij. Dus ik had echt zoiets van 'Hahah what the hell, ze staat er dus echt, stik.' Dus ik had echt zoiets van 'hahah kut' begint ze ineens over mijn haar dat ze het een mooie kleur vond, dus ik helemaal trots hahah. En toen kwamen er ineens allemaal kleerkasten op me af en moest ik doorlopen. Terwijl zij mij aansprak hahaha.
Dus nu kwam ik tot de conclusie dat mijn leven toch niet zo saai is als dat ik altijd zeg. Maar ik verveel me gewoon nogal snel en ik ben niet snel meer geamuseerd meer, omdat ik veel dingen te normaal geworden vind .
Stiekem ben ik gewoon een verwend secreet .
En voor iedereen die het ook echt helemaal gelezen heeft; Hahah respect
[ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 20:27 ]
Wie du mir, so ich dir.