"Vader, waarom moet ik bij jou wonen? Ik wil in New York blijven wonen." Ik hoor gezucht aan de andere kant van de lijn. "Ashley, je weet zelf ook dat je daar weg moet. Straks vinden ze je nog, en dat weet je zelf ook. Misschien vind je hier nieuwe vrienden" mompelt mijn vader terug. Nu zuchtte ik even. Ik denk er heel even over na. "Oké, maar als het me niks aanstaat ga ik weer terug naar New York" "Maar Ashley! -" "Niks gemaar, ik ga dan gewoon terug!" Ik hoor dat mijn vader de telefoon even neerlegt. Waarschijnlijk is hij gefrustreerd. Even gekraak, en ik hoor mijn vader weer aan de telefoon. "Je hebt geen keuze, Ashley. Wil je dat je wordt opgepakt?"
~~
Dat was het begin dat ik niet naar Forks toe wilde, want ik wilde geen nieuw begin maken aan mijn leven. Ik wilde geen nieuwe vrienden, ik wilde niet ergens anders wonen. Ik wilde in New York blijven. Maar nu, nu blijf ik alleen maar voor hém.
Rollen:
2x BFF van Ashley. -het liefst jongens-
Harley, LaPush.
1x vampirefriend van Ashley, dat in Forks woont.
Captivity.
Tweelingzus van Ashley. Het liefst wil ik dat ze niet op Ashley lijkt. $:
EmmaLerman
Mysterieuze vrouw:
BlueElephant
Geadopteerd zusje:
JodelleFerla
Rol:
Naam:
Achternaam:
Geslacht:
Foto:
Kort iets over je personage:
Goede/slechte eigenschap:
Verborgen eigenschap:
(dus wat diegene heel goed kan, maar niet durft te zeggen):
Mijn eerstel deel van het verhaal: Blue Moon is er! Zouden jullie willen reageren? (: Misschien tips hoe het beter kan enzo? Alvast bedankt!
x(flower)
[ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 20:55 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.