• "Vader, waarom moet ik bij jou wonen? Ik wil in New York blijven wonen." Ik hoor gezucht aan de andere kant van de lijn. "Ashley, je weet zelf ook dat je daar weg moet. Straks vinden ze je nog, en dat weet je zelf ook. Misschien vind je hier nieuwe vrienden" mompelt mijn vader terug. Nu zuchtte ik even. Ik denk er heel even over na. "Oké, maar als het me niks aanstaat ga ik weer terug naar New York" "Maar Ashley! -" "Niks gemaar, ik ga dan gewoon terug!" Ik hoor dat mijn vader de telefoon even neerlegt. Waarschijnlijk is hij gefrustreerd. Even gekraak, en ik hoor mijn vader weer aan de telefoon. "Je hebt geen keuze, Ashley. Wil je dat je wordt opgepakt?"
    ~~

    Dat was het begin dat ik niet naar Forks toe wilde, want ik wilde geen nieuw begin maken aan mijn leven. Ik wilde geen nieuwe vrienden, ik wilde niet ergens anders wonen. Ik wilde in New York blijven. Maar nu, nu blijf ik alleen maar voor hém.


    Rollen:
    2x BFF van Ashley. -het liefst jongens-
    Harley, LaPush.
    1x vampirefriend van Ashley, dat in Forks woont.
    Captivity.
    Tweelingzus van Ashley. Het liefst wil ik dat ze niet op Ashley lijkt. $:
    EmmaLerman
    Mysterieuze vrouw:
    BlueElephant
    Geadopteerd zusje:
    JodelleFerla

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    Foto:
    Kort iets over je personage:
    Goede/slechte eigenschap:
    Verborgen eigenschap:

    (dus wat diegene heel goed kan, maar niet durft te zeggen):

    Mijn eerstel deel van het verhaal: Blue Moon is er! Zouden jullie willen reageren? (: Misschien tips hoe het beter kan enzo? Alvast bedankt!
    x(flower)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 20:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol:Tweelingzus van Ashley. Het liefst wil ik dat ze niet op Ashley lijkt. $:
    Naam:Mia
    Achternaam:(Weet ik niet denk jij heb er 1)
    Geslacht:Meisje
    Foto:(Wil wel probreen niet op je te lijken als je foto laat zien)
    Kort iets over je personage:Is altijd in voor grappen,samen met de zus,houd niet van alleen zijn kan er heel slecht tegen haat tutjes en bitches HELEMAAL players!!En heel erg bezorgd om der zus en verlegen bij leuke jongens komnt er niks uit der mond.
    Goede/slechte eigenschap:Goede eigenschap,Kan het goed vinden met mensen en koken.Slechte is sjaggie s,morgens en haat school vooral gym .
    Verborgen eigenschap:Kleur ogen verandrt van emotie,En als je het niet merkt verander ik in de emotie erger

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 18:39 ]


    Never regret something that made you Smile

    Rol: vampirefriend
    Naam: Ilse "Elisabeth Victoria Franciska"
    Achternaam: Debois (spreek je uit als debwa)
    Geslacht: vrouwlijk
    Foto: picture
    Kort iets over je personage: Ilse is al 346 jaar lang een vampier, De namen "elisabeth, Victoria en Franciska" zijn oude namen van Ilse. ze heeft haar naam in "ilse" veranderd zodat het niet zoveel opvalt.
    Goede/slechte eigenschap: spontaan, chaotisch, betrouwbaar, zorgzaam, nieuwsgierig
    Verborgen eigenschap: Gedachten lezen

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 18:50 ]

    Rol:twinnie
    Naam:Mill
    Achternaam:zelfdealsashley
    Geslacht:vrouw
    Foto:M. of M.
    Kort iets over je personage:
    dit is dus Mill, Mill is maar een geval apart. ze is hoofdbegaafd maar weet daar niet zo goed mee om te gaan, daarom komt ze heel erg bijdehand over. dat is ze ook omdat ze altijd gelijk wil hebben, daarom irriteren mensen zich vaak aan haar. maar Mill is wel erg behulpzaam en vriendelijk, niemand kan haar haten of boos op haar zijn als ze haar puppy eyes opzet.
    Goede/slechte eigenschap:vriendelijk & bijdehand
    Verborgen eigenschap:kan werkelijk fantastisch goed gitaar spelen, maar wil het nooit of te nimmer aan iemand laten horen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: BFF.
    Naam: Anthony.
    Achternaam: Broadway.
    Geslacht: aliën. (Ja, een dude, ja c: !)
    Foto: Anthie!
    Kort iets over je personage: Anthony is iemand die alles zou doen om een glimlach op het gezicht van iemand waarvan hij houdt te toveren. Hij is op zich een zeer stil persoon en als hij je niet kent, zegt hij meestal niets uit zichzelf. Eens je hem kent, is heeft hij nogal droge humor en kan hij verschrikkelijk hyper overkomen. Anth is biseksueel.
    Goede/slechte eigenschap: hij luistert naar iedereen en probeert iedereen te begrijpen.
    Verborgen eigenschap: hij kan zeer goed tekenen.

    Anyways, zeg het me wanneer het eerste deel er is ^^ !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: BFF of Tweelingzus.
    Naam: Sally
    Achternaam: Jones
    Geslacht: Vrouw
    Foto: Sally Marie Jones
    Kort iets over je personage: Sally is een bijzonder meisje. Ze houd van chocolade en van sporten en is ongetwijfeld de lenigste persoon die ooit hebt gezien. Sally geeft weinig om geld of spullen. Mensen, dieren en warmte is wat voor haar belangrijk is. Ze zit op boksen en is ijzersterk.
    Eigenschappen: Vriendelijk, grappig, chaotisch, lief en soms overbezorgd.
    Verborgen eigenschap: Kan ontzettend snel rennen, er zijn maar weinig mensen die haar bij kunnen houden. En ze kan in haar gedachten praten met honden.

    Ik hoop heel erg dat ik de rol krijg, als je me beter bij een andere rol vind passen dan vind ik dat ook niet erg.


    Behind every great man there’s a great woman

    Rol: Tweelingzus
    Naam: Ella-June
    Achternaam: [...]
    Geslacht: Vrouwelijk
    Foto: Ella-June
    Kort iets over je personage: Ella-June is een heel levendig meisje. Ze ziet in ieder probleem een kans. Ella-June houdt van het leven en ziet het dus ook door een roze bril. Ze leeft maar met één voet op de grond. Ze leeft haar dromen en die gaan heel ver. Van wereldreizen tot karaokebars. Ze houdt veel van haar familie en laat hen dat ook zoveel mogelijk zien. Ze is een echte teddybeer en geloofd in alles, van weerwolven tot vampiers en van heksen tot feeën.
    Goede/slechte eigenschap:
    Goede: humoristisch, heeft een vrolijke kijk op het leven, spontaan, sociaal, dapper, slim, heeft een sterk geloof in mythische wezens.
    Slechte: verstrooit, nieuwschierig, kattig, is nogal snel op haar tenen getrapt.
    Verborgen eigenschap: Ella-June houdt verschrikkelijk veel van zingen. Ze is er dan ook een kei in. Nog één van haar vele dromen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 22:13 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hey, het zou gemakkelijker zijn om een andere foto te vinden als in weet hoe Ashley eruit ziet. Ik ga sebiet mijn tekstje aanpassen...


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Geadopteerd zusje
    Naam: alison
    Achternaam: Zelfde als Ashley
    Geslacht: Vrouw
    Foto:http://images2.fanpop.com/images/photos/6800000/Bonnie-Wright-harry-potter-6876073-415-553.jpg
    Kort iets over je personage: Alison is Altijd erg stil en durft niet veel te zeggen. Ze is bang dat haar mening niet thuis hoort tussen de andere. De enige waaraan ze dingen vertelt is aan Ashley. Meetsal geeft ze aan andere antwoord met alleen een knikje.
    Goede/slechte eigenschap: Lief en betrouwbaar. Word snel onzeker.
    Verborgen eigenschap: Alison is goed in Ballet. Alleen laat ze dat nooit aan iemand zien.

    Rol:Mysterieus, rare 20-jarige vrouw die een paranormale gave heeft en allerlei voorspellingen doet, in samenspraak met de weerwolven. Als ze iets willen weten ofzo, komen ze naar haar toe, ze heeft een zesde zintuig. :'D
    Naam: Sharon
    Achternaam: Verzin maar iets ^^
    Geslacht: Vrouwelijk
    Foto: Verzin maar ^^
    Kort iets over je personage: Ze kwam 5 jaar geleden opeens daar wonen, niemand weet waar ze vandaan komt en wie ze juist is, ze is mysterieus. Toch weet heel La Push dat ze te vertrouwen is, ze helpt de stam vaak. Ze voelt emoties aan, weet vaak dingen over mensen die niemand kan weten en kan de zwaartekracht manipuleren. Ze is een beetje vreemd, maar op een goede manier.
    Goede/slechte eigenschap: Zie hierboven
    Verborgen eigenschap: Alle geheimen over haar verleden, ze kan feiten veranderen, fouten die gemaakt zijn rechtzetten, maar niemand weet dit. Dit maakt haar deels zo mysterieus.


    Has no one told you she's not breathing?

    Rol: meisje uit la push die haar vriendin word ofzo
    Naam: Michelle
    Achternaam: Sunbeam
    Geslacht:vrouw
    Foto:Michelle Sunbeam
    Kort iets over je personage: Michelle is heel sportief en die vind je veel in de La push bossen om te hardlopen en te sporten ze is een heel mooi meisje en krijgt veel aandacht van jongens. ze is ook een shapeshifter
    Goede/slechte eigenschap: ze is lief en helpt graag anderen, ze is heel erg eigenwijs en wil niet altijd luisteren bijv als de alpha iets vraagt negeert ze dat en moet de alpha een bevel uitroepen.
    Verborgen eigenschap: Ze kan heel mooi zingen en houd van vechtenen van auto's en motoren in elkaar zetten. Ze kan ook soms als ze in wolfvorm is haar gedachten van de rest afzetten maar daar moet ze zich heel erg op concentreren.

    wil je laten weten of ik rol heb
    xx

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 16:38 ]


    Be yourself, before you forget who that is.