• Het is dus mooi weer en iedereen is dus leuk buiten enzo :3
    en vanuit mijn raam kan je in de paar tuinen kijken, die hier in de buurt liggen x'D
    maar die kunnen dus ook bij mij naar binnen kijken, snap je :3

    En mijn zusjes zijn buiten aan het spelen, en ik ging dus vanuit mijn raam kijken, awt ze aan het doen waren x'D (krul)
    Ik sta dus daar al 5 min. te kijken, en toen zag ik pas dat een of ander dom wijf wat ik nooit gezien heb ofzo -achterburen- zit mij al heel de tijd aan te staren,
    en like ik zie er op dit moment als
    Net uit bed kapsel, -ze kon alleen mijn hemdje zien- die is ook erg charmant *kuchkuch*
    maar toch dacht ik van "uh.. kijk ergens anders naaar"

    Maar goed, waar dit topic ook over gaat, is deze vraag ^^
    Wie kan er nog meer bij de buren in de tuinen kijken ? x'D

    Bij mijn oude slaapkamer wel, bij degene die ik nu heb niet :'D


    -

    heheheh ja, wij hebben een heel groot balkon (geen tuin) en dan kan ik naast me in de tuin van de buren en de buren daarnaast kijken :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik kan alleen naar links in de tuin van de buren kijken, ik zie daar nu dus spelende kleinkinderen van die mensjes, die kinderen schreeuwen altijd zo en nu huilt er een xd -zet muziek harder-


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik.
    Da's echt niet leuk he. Ik kan niet eens rustig zonnen. =\


    Where there is a sea there are pirates...

    Onze buren vinden het zo leuk om binnen te kijken als we in de keuken aan het eten zijn .

    Egh, de buurman loopt altijd in zijn boxershort rond. .___.


    All this dampness is damp.

    Ik,maar alleen in mijn kamer. In de tuin zelf niet want langs de ene kant sta klimop en langs de andere kant de haag van de buren. En aan de achterkant daar sta alleen een wei.

    Hahaha ;3
    Uhm, bij me zus in de kamer, als je dan uit het raam kijkt, kan je dat ook doen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.