• Typisch weer, ik moet een klein projectje (helaas is het een KLEIN projectje dat hooguit een uurtje duurt) met die jongen waar ik zó verliefd op ben doen. Ik trek mijn favo witte shirt aan, met een zwarte BH eronder opzich nog niks aan de hand. Hebben we daar 2 plastic bekertjes water neerstaan, en ja je raad het al dat bekertje dat bij mij staat valt om, over mijn shirt en die schijnt natuurlijk door! Hij ziet dat, en ik zeg: "Ben zo terug!"
    Loop ik naar de toiletten zie ik daar Selver de roddelaarster van de klas haar maskara op doen (en een flinke klodder ook) na die ziet mij. En een half uur later bijna de hele school!
    Het ergste vond ik nog dat HIJ het ook weet! (voor de vakantie nog gebeurt maar toen had ik het idee van zo'n topic nog niet dus is n beetje laat, en nog word ik ermee gepest!)

    Naja willen jullie even deze vragies beandwoorden:
    1. wat is JOU genantste moment?
    2. wat vind je van het genante moment boven je?
    bv: helenmaal niet genant
    erg
    apart
    enz...

    nou begin maar met mij xD

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 15:56 ]

    1. te veel om op te noemen XD
    2. Best grappig ;x maar niet leuk voor jou.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind dat van jou wel meevallen eigenlijk. Ik zou er gewoon schijt aan hebben :'D

    & ik weet niet ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    geloof t of niet maar wanneer je het zelf mee maakt denk je er anders over!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 15:55 ]