• Gaan ze me op school sancties opleggen. Ja ze hebben een brief naar huis gestuurd. En ik lach me dood. En mijn vader moest zelfs lachen. Ik heb dit jaar maar een paar keer gespijbeld en ik krijg meteen zo'n brief.

    Wie heeft ook wel eens zo eentje gekregen.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Een paar keergespijbeld,, dit jaar een dikke 10 uur,, maar per halve dag dat je afwezig bent zonder ziekenbriefje, krijg j een 'B' achter je naam... Bij 4 'B's een biref met een waarschuwing+telefoontje naar de ouders (voor de zekerheid dat zij het ook weten) en na 8 'B's een sanctie,, maar meestal is dat dan wel direct een contract... En das wel ovedreve...

    Bij ons zijn ze daar heel streng in. Dan kan je niet zomaar zeggen dat je ziek was. Want dan moet ten eerste 1 van je ouders bellen op de dag dat je ziek was en moet je een briefje met handtekening inleveren.
    En bij elk uur dat je spijbelt moeten wij 2 uur nablijven, dus dan heb je er alleen jezelf maar meee:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Dat doe ik niet, dus nooit gehad. Maar bij ons is het net een gevangenis! Wij moeten inloggen (met pasjes), en als we niet ingelogd zijn, dan belt de directie direct naar je ouders :S.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]