• Mijn nederlandse lerares is oersaai, lelijk, en praat heel erg sloom. Nou, dan krijg ik automatisch geen zin meer om op te letten of om mijn best te doen. Ik had nog gezocht voor het goede boekje in de pauze, maar die kon ik niet vinden. Jammer, maar helaas. Ik ging er ook geen moeite voor doen. Mijn vriendin die naast me zit, had hem ook niet bij zich, dus konde nwe automatisch niks doen. En toen moesten we een opdracht maken, en ik had niet eens verstaan welke en wat het doel was, maar goed. Toen we gingen nakijken, kreeg natuurlijk IK weer de beurt. En ik had het niet. Dus ik pakte vlug het boekje van mijn achterbuurvrouw, maar snapte niet helemaal wat de bedoeling was, dus er kwam niet meer dan 'eeuuhh..' uit mijn mond. "Als het goed is staat het antwoord in je schrift!" zei mijn lerares. "Niet als ik geen boekje bij me heb!" antwoordde ik. "Dan leen je toch eentje van iemand anders?" nou ja, een of adner vaag gesprek was gaande, en op het laatst zei ze, heel geïrriteerd: "Nou, blijf dan maar lekker dom!" dar moest ik een beetje om lachen, en ik antwoordde poeslief: "dat zal ik zeker doen mevrouw(:"

    Ik denk dat ik dit verhaaltje *of een deel ervan* ook maar in de schoolkrant zet xD


    You can agree with me or you can be wrong

    haha lolxD


    Why don't you break my heart

    Je verpest het eerder voor jezelf, dan dat je het voor haar verpest. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Je verpest het eerder voor jezelf, dan dat je het voor haar verpest. (':


    weet ik, maar het dit was een les waarbij we een speciaal boekje hebben, bij de normale lessen *kuch* let ik wel goed op hoor (A)


    You can agree with me or you can be wrong