• Hey allemaal (:

    Volgend jaar moet ik een profielwerkstuk maken en hiervoor zou ik graag een boek voor schrijven (: Of in ieder geval een vrij lang verhaal (: En ik heb dus een idee, maar ik weet niet of het goed is voor een profielwerkstuk (het valt dan onder het vak Nederlands)

    Het zal gaan over een meisje en die is helemaal niet gelukkig met haar leven. Ze is erg onzeker en alles loopt ook niet echt op rolletjes (grootouders zijn overleden, ze zit niet lekker in haar vel, op school gaat het niet zo goed met vriendinnen etc.). Daarom gaat ze steeds meer in een fantasiewereld leven om de werkelijkheid te ontvluchten en zo creeërt ze haar 'ideale' wereld. Op een gegeven moment kom ze echter écht in die wereld terecht (of zo lijkt het tenminste, op het einde zal blijken van niet, want ze is in een coma gekomen & in dat coma beleeft ze die wereld zegmaar). En uiteindelijk blijkt die wereld toch niet zo perfect te zijn & het moraal van het verhaal is dan dat er altijd wel 'doorns aan een roos zitten', om het zo maar te zeggen. Niets of niemand kan perfect zijn, het is maar wat je er zelf in het leven van maakt (:

    Dat was een beetje het idee, het moet nog meer uitgewerkt worden, maar ik vraag me af, lijkt het jullie interessant/goed genoeg voor een profielwerkstuk? En weten jullie misschien een titel? Het dan wel in het Nederlands zijn, want het is voor het vak Nederlands (:.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 15:50 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ow, en ja, hier wil ik nu al aan beginnen omdat het best veel werk zal zijn & ik het ook gewoon superleuk vind om te doen, haha :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mij lijkt die hartstikke leuk!

    Ehmm... een titel...

    Mijn ideale wereld.


    Sorry, maar verder weet ik echt niks ><

    Ik vind het een geweldig uitgedacht idee.
    Een titel? Neem gewoon 'Er zitten altijd doorns aan rozen.'
    Ofzo.


    Your make-up is terrible

    klinkt wel leuk.


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD