• Hjj
    ik moet binnenkort weer lessen ehbo gaan geven :D lang gelede maart tog,, nu vroeg k me af,, vinden jullie de volgende wonden egt lijken of tog niet??
    Klik
    Klikie
    en klik

    Xx

    Nope, ik vind ze niet zo. Op school maakten we met EHBO soms ook wel eens nepwondjes, dus ik heb wat tips: Zij gebruikte een soort van deeg in dezelfde kleur als je huid en drukte daarvan een stukje op je huid. Met een nagelvijl maakte ze er een soort sneetje in en met rode vloeistof (kan je vast ook kopen als nepbloed ofzo) spoot ze er zo wat bloed in. Nou, die dingen zagen er pas schokkend uit ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    haha ooh nu snap ik wat het is (:
    Ja het lijkt wel echt maar maakk het er om heen nog wat witter ;)
    xxx

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 15:44 ]


    Have funn!!

    Washington schreef:
    Nope, ik vind ze niet zo. Op school maakten we met EHBO soms ook wel eens nepwondjes, dus ik heb wat tips: Zij gebruikte een soort van deeg in dezelfde kleur als je huid en drukte daarvan een stukje op je huid. Met een nagelvijl maakte ze er een soort sneetje in en met rode vloeistof (kan je vast ook kopen als nepbloed ofzo) spoot ze er zo wat bloed in. Nou, die dingen zagen er pas schokkend uit ;o

    Naja,, dat wouden we wel doen,, maar we moeten alles zelf bekostigen en dat is echt wel duur...:S We krijgen niks terug van de sgool deze keer duss dat zal niet gaan xD

    Ik vind het er wel op lijken.(krul)


    The way we live, is the way we die

    Ja wel, een beetje :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik vind ze niet echt goed gelukt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    goed genoeg.


    Alis volat propriis