• Maar ik ben zo onzeker over. Hier is de inleiding; Ik heb er een print screen van gemaakt. De storie staat nog niet online, omdat ik van plan ben een boel hoofdstukken te maken en dan ieders keer op mijn gemak een hoofdstuk te activeren. Zo gaat het ook sneller voor de eventuele lezers. Nu even een vragenlijst;

    Is het origineel genoeg?
    Past de titel een beetje?
    Is Aaliyah mooi/goed/oké, whatever?
    Zou je het de moeite waard vinden?


    En ik denk dat ik het over Justin Bieber zal laten gaan. Er zijn geen andere beroemdheden waar ik over kan schrijven. En ik prent me hém steeds in mijn hoofd als ik het verhaal in mijn hoofd overloop, snappie? En ik vond het idee gepaster als fanfiction.. Of als je een tip voor me in gedachte had zou ik die met open armen ontvangen. ;d

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 14:06 ]


    All this dampness is damp.

    Hij lijkt me leuk :Y) Ik zou hem best wel willen volgen ookal is het met JB er in (ik mag hem niet :"X) Wil je me waarschuwen als hij er is?:"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mij lijkt het me dus echt wel vet (A)
    het is totaal origineel wat de laatste tijd moeilijk te vinden is op Q

    ik zou als ik jou was het eerst gewoon op je eigen gemak uitwerken en er later nog even over nadenken.
    (persoonlijk hoop ik wel dat je hem online zet haha :Y) ga hem zeker volgen)

    xx


    Love is overrated

    Tragically schreef:
    Hij lijkt me leuk :Y) Ik zou hem best wel willen volgen ookal is het met JB er in (ik mag hem niet :"X) Wil je me waarschuwen als hij er is?:"D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tragically schreef:
    Hij lijkt me leuk :Y) Ik zou hem best wel willen volgen ookal is het met JB er in (ik mag hem niet :"X) Wil je me waarschuwen als hij er is?:"D


    You move me ......... Kurt

    Nog iemand? o:


    All this dampness is damp.

    Tragically schreef:
    Hij lijkt me leuk :Y) Ik zou hem best wel willen volgen ookal is het met JB er in (ik mag hem niet :"X) Wil je me waarschuwen als hij er is?:"D

    Me like :Y) . Ik vind hem wel origineel en ik ga hem zeker volgen ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Is het origineel genoeg? Het is idd een heel leuk idee, denk dat je gaat vertellen ook hoe het meisje moeilijk krijgt in een kleine periode als ze ontslagen is, miss leren mensen ook dan nog met geld omgaan!
    Past de titel een beetje? titel vind ik idd leuk!
    Is Aaliyah mooi/goed/oké, whatever? meisje vind ik er wel voor geschrikt ja!
    Zou je het de moeite waard vinden? Denk dat wel veel mensen het gaan lezen!

    Is er nog iemand? :3 -goh, ik ben vervelend- Ik heb alleen wat motivatie nodig. -niet dat ik die hoofdstukken voor 'niets' maak-


    All this dampness is damp.